Підручник Біологія 8 клас Жолос читати онлайн » Народна Освіта


Народна Освіта » Біологія » Підручник Біологія 8 клас Жолос читати онлайн






Підручник Біологія 8 клас Жолос читати онлайн

Рік видання: 2016

Видавництво: «Видавничий дім «Освіта»

Автори: Жолос О.В., Ягенська Г.В., Толстанова Г.М., Додь В.В., Довгаль І.В., Ходосовцев О.Є., Костіков І.Ю., Волгін С.О., Сиволоб А.В., Скрипник Н.В.


Скачати Підручник [натисни тут]

 

Читати Онлайн Підручник Біологія 8 Клас Жолос

 

Зміст

Вступ

  1. Організм людини як біологічна система
  2. Різноманітність клітин організму людини. Тканини. Органи
  3. Регуляторні системи організму людини
  4. Значення знань про людину для збереження її здоров'я

Тема 1. Обмін речовин і перетворення енергії в організмі людини

  1. Перетворення енергії та обмін речовин в організмі людини — основн...
  2. Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. Значення окремих...
  3. Харчові та енергетичні потреби людини

Тема 2. Травлення

  1. Будова та функції травної системи
  2. Травлення в ротовій порожнині
  3. Травлення в шлунку та кишечнику. Роль печінки та підшлункової зал...
  4. Харчові розлади та їх запобігання

Тема 3. Дихання

  1. Значення дихання. система органів дихання
  2. Газообмін у легенях і тканинах
  3. Дихальні рухи та їх нейрогуморальна регуляція
  4. Профілактика захворювань дихальної системи

Тема 4. Транспорт речовин

  1. Внутрішнє середовище організму. Кров, її склад та функції. Лімфа
  2. Зсідання крові. Кровотечі
  3. Групи крові та переливання крові
  4. Система кровообігу
  5. Серце: будова і функція. Робота серця
  6. Будова та функції кровоносних судин. Рух крові
  7. Серцево-судинні захворювання та їхня профілактика

Тема 5. Виділення та сечовидільна система. Шкіра. Терморегуляція

  1. Виділення і обмін речовин. Будова сечовидільної системи
  2. Функції сечовидільної системи. Утворення сечі
  3. Захворювання органів сечовидільної системи та їхня профілактика
  4. Значення і будова шкіри. Терморегуляція

Тема 6. Опора та рух

  1. Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки та ...
  2. З'єднання кісток
  3. Огляд будови скелета
  4. Будова і функції скелетних м'язів. Робота м'язів. Втома м'язів
  5. Основні групи скелетних м'язів
  6. Зміни опорно-рухової системи людини з віком

Тема 7. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система

  1. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга
  2. Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система ...
  3. Спинний мозок
  4. Головний мозок
  5. Автономна (вегетативна) нервова система
  6. Профілактика захворювань нервової системи

Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи

  1. Загальна характеристика та будова сенсорних систем
  2. Зорова сенсорна система. Око
  3. Процеси сприйняття зображення, світла, кольору, простору. Захист ...
  4. Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слуху
  5. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
  6. Сенсорні системи смаку та нюху

Тема 9. Вища нервова діяльність

  1. Поняття про вищу нервову діяльність. Безумовні та умовні рефлекси ...
  2. Механізм формування умовних рефлексів. Навички
  3. Навчання та пам'ять
  4. Мова. Мислення. Свідомість
  5. Типи вищої нервової діяльності. Індивідуальні особливості поведін ...
  6. Сон. Біоритми

Тема 10. Регуляція функцій організму

  1. Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. Гумор ...
  2. Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції
  3. Залози змішаної секреції
  4. Профілактика захворювань ендокринної системи
  5. Імунна система. Імунітет. Неспецифічний імунітет
  6. Специфічний імунітет. Імунізація
  7. Алергія. СНІД

Тема 11. Розмноження та розвиток людини

  1. Будова та функції репродуктивної системи
  2. Статеві клітини. Розвиток і будова
  3. Статеве дозрівання. Менструальний цикл
  4. Запліднення. Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента
  5. Постембріональний розвиток людини
  6. Репродуктивне здоров'я

Додаток

  1. Особливості будови, розташування та виконання функцій тканин людського організму

Шановний учителю!

Провідною ниткою у створенні даного підручника «Біологія людини. Для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів» був орієнтир на сучасні міжнародні стандарти у навчанні біології людини з максимальним урахуванням вітчизняного досвіду і традицій. Наскільки автори підручника справилися з цим завданням — судити Вам, але хочеться розповісти про авторів, оскільки тоді зрозуміло, на якому саме досвіді базується наша основна концепція підручника — поєднання науковості, новаторського підходу з доступністю, заохоченням школярів до вивчення власного організму, врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів восьмих класів. Доктор біологічних наук Олександр Вікторович Жолос входить до списку «топ-100» науковців України, близько 20 років працював в університетах Великої Британії, США і Франції, професор фізіології (МОН Франції) і біофізики (МОН України), зараз керує кафедрою біофізики КНУ імені Тараса Шевченка. Доктор біологічних наук Ганна Миколаївна Толстанова проходила наукове стажування в Каліфорнійському університеті (США), лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, офіційний представник Фізіологічного товариства Великої Британії в Україні, зараз працює у КНУ імені Тараса Шевченка. Кандидат педагогічних наук Галина Василівна Ягенська — заслужений вчитель України, переможець Всеукраїнського конкурсу «У'питель року» (2004), за 27 років роботи вчителем біології в м. Луцьк підготувала кілька десятків переможців всеукраїнських олімпіад і турнірів з біології.

Як Ви зрозуміли, авторам є що сказати новому поколінню учнів, що вивчають біологію. І цей підручник вони писали не тільки, і не стільки для майбутніх біологів чи лікарів, а насамперед для тих молодих людей, які оберуть професії, не пов’язані з біологією. Підручник спрямований на те, щоб учні змогли пізнати механізми роботи власного організму, вміти пояснити зв'язок будови органів з їхніми функціями. Це цілком відповідає функціональному підходу до вивчення біології, що визначений навчальною програмою. Так, у підручнику аналізуються повсякденні ситуації і реакції організму на них, пояснюються причини і прояви поширених захворювань, обґрунтовуються правила їх попередження. Загалом значну увагу приділено правилам здорового способу життя, причому кожне з них обгрунтоване з точки зору фізіології. Тільки розуміння біології людини, а не механічне завчання термінів і правил, може бути запорукою здоров’я.

Це і відрізняє наш підручник від багатьох інших шкільних підручників з біології. Автори перш за все приділяли увагу фізіології людини, і лише там, де це було доцільним, заглиблювались в деталі будови. Ми сподіваємось, що вчителі оцінять нове бачення

багатьох складних питань, що стосуються нервової системи, імунної системи та вищої нервової діяльності. Науковість, доступність, обгрунтованість тих чи інших положень, першочергова увага до фізіологічних аспектів — все це мас допомогти вчителям навчати, а учням —сприймати матеріал підручника. Ми сподіваємося, що цьому допоможуть і велика кількість ілюстрацій (передусім схем і діаграм, що демонструють механізми функціонування організм)'), і різні типи завдань на порівняння, встановлення відповідностей, моделювання біологічних процесів.

«Ідеального» підручника для всіх і кожного напевно не існує, тим більше в такій складній і динамічній галузі, як біологія. Крім дотримання програмних вимог в підручник має рубрик)' «Для допитливих», що містить матеріали про сучасні методи діагностики та лікування, новітні досягнення біологічної науки, цікаві факти про організм людини. Крім того, у планах Видавництва є створення на основі цього підручника «Книги для читання з біології людини», у яку війде багато цікавого додаткового та ілюстративного матеріалу.

Рецензенти підручника також визначили його високий науковий рівень. А зауваження, що були зроблені експертами, вже враховані під час доопрацювання.

З повагою, автори підручника та колектив ТОВ «Видавничий дім «Освіта»

Автор: admin от 15-07-2016, 13:44, посмотрело: 6462