Підручник Біологія 8 клас Матяш читати онлайн
Рік видання: 2016
Видавництво: "Генеза"
Автори: Матяш Н. Ю., Остапченко Л. І., Пасічніченко О. М., Балан П. І.
Скачати Підручник
Читати Онлайн Підручник Біологія 8 Клас Матяш
Зміст
§ 1. Організм людини як особлива біологічна система
§ 2. Різноманітність клітин і тканин організму людини
§ 3. Органи, фізіологічні та регуляторні системи організму людини
§ 4. Значення знань про людину для збереження ЇЇ здоров’я
§ 5. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини - о ...
§ 6. Їжа та її компоненти. склад харчових продуктів. Значення ком ...
§ 7. Харчові та енергетичні потреби людини. Значення збалансовано ...
§ 8. Будова та функції травної системи людини
§ 9. Процеси травлення у ротовій порожнині та шлунку
§ 10. Процеси травлення у кишечнику. Виведення з організму непере ...
§ 11. Регуляція процесів травлення в організмі людини
§ 12. Харчові розлади. Профілактика захворювань травної системи
§ 13. Значення дихання для існування організму. Система органів д ...
§ 14. Процеси газообміну в легенях і тканинах
§ 15. Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів
§ 16. Хвороби органів дихання та їхня профілактика
§ 17. Поняття про внутрішнє рідке середовище організму
§ 18. Еритроцити. групи крові. Правила переливання крові
§ 19. Лейкоцити. Тромбоцити. Зсідання крові
§ 20. Серце: його будова та функції
§ 21. Поняття про серцевий цикл. Робота серця та її регуляція
§ 22. Будова та функції кровоносних судин. Рух крові по замкненій ...
§ 23. Перша допомога при кровотечах. Серцево-судинні захворювання ...
§ 24. Виділення кінцевих продуктів метаболізму - важливий етап об ...
§ 25. Захворювання органів сечовидільної системи та їх профілакти ...
§ 26. Будова шкіри та її функції
§ 27. Терморегуляція в організмі людини. Захворювання шкіри та їх ...
§ 28. Значення опорно-рухової системи
§ 29. Типи кісток скелета людини та особливості їхнього сполученн ...
§ 30. Будова скелета людини
§ 31. Будова і функції скелетних м’язів
§ 32. Робота м’язів та причини їхньої втоми
§ 33. Перша допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи
§ 34. Розвиток опорно-рухової системи людини в процесі її індивід ...
§ 35. Будова нервової системи людини. Центральна і периферична не ...
§ 36. Будова та функції спинного мозку людини
§ 37. Головний мозок людини: стовбурова частина, мозочок
§ 38. Головний мозок людини: передній мозок
§ 39. Соматична та вегетативна нервова система
§ 40. Профілактика захворювань нервової системи
§ 41. Загальна характеристика сенсорних систем організму людини. ...
§ 42. Зорова сенсорна система людини
§ 43. Особливості функціонування ока людини
§ 44. Слухова сенсорна система
§ 45. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
§ 46. Сенсорні системи нюху та смаку. Рецептори внутрішніх органі ...
§ 47. Поняття про вищу нервову діяльність. Природжені механізми п ...
§ 48. Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій людини
§ 49. Поняття про сигнальні системи. мова. мислення. свідомість
§ 50. Навчання та пам’ять
§ 51. Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності ЛЮДИН ...
§ 52. Біоритми людини. сон і неспання
§ 53. Поняття про гомеостаз і нервову регуляцію функцій організму ...
§ 54. Гуморальна регуляція процесів життєдіяльності. Ендокринна ...
§ 55. Ендокринні залози організму людини. Профілактика захворюва ...
§ 56. Імунна система. Імунітет специфічний і неспецифічний. Імуні ...
§ 57. Механізми імунних реакцій організму людини. Алергія. СНІД ...
§ 58. Взаємодія регуляторних систем організму. Стрес і фактори, я ...
§ 59. Будова та функції репродуктивної системи людини
§ 60. Статеві клітини. Менструальний цикл. Запліднення. Вагітніст ...
§ 61. Запліднення. Ембріональний період розвитку людини. плацента ...
§ 62. Постембріональний розвиток людини
Підручник «Біологія. 8 клас» повністю відповідає новій навчальній програмі і є логічним продовженням підручників для шостих та сьомих класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Дотримання компетентнісного підходу до конструювання змісту підручника спрямоване на формування в учнів предметної (біологічної) компетентності, складниками якої є такі компоненти: знаннєвий (предметні знання), культурно-ціннісний (позитивно ціннісне ставлення до вивчення організму людини) і діяльнісний (різні способи навчальної діяльності).
Особливу увагу приділено реалізації самоосвітньої, систематизуючої, розвивальної і виховної функцій. Самоосвітня функція реалізована завдяки створенню триблокової системи «текст — ілюстрація - навчальне завдання» і спрямована на формування в учнів уміння самостійно вчитися. Систематизуюча функція підручника реалізована через дотримання змістових зв’язків, подання інформації у графічних формах: схеми, схематичні малюнки, таблиці тощо, яка забезпечує цілісність знань про організм людини. Роз-вивальна функція підручника спрямована на формування в учнів комунікативних компетентностей у процесі навчання біології через упровадження роботи в групах. Виховна функція спрямована на посилення культурно-ціннісного потенціалу знань про людину, зокрема знань про способи збереження її здоров’я, розкриття значення наукових відкриттів і внеску вітчизняних і зарубіжних учених у розвиток біологічної науки.
У посібнику після кожного параграфа розміщені завдання різного рівня складності для самоконтролю здобутих учнями знань і умінь. У кінці кожної теми є розділ «Самоконтроль навчальних досягнень учнів», який містить завдання різної форми і рівня складності з урахуванням сучасних досягнень тестологїї.
Автор: admin от 14-07-2016, 14:20, Переглядів: 51558