НАРОДНА ОСВІТА



Чи можна побачити минуле, або Історія на карті

Автор: admin от 17-10-2013, 22:00, переглянуло: 18923

На уроці навчитеся

1. Розрізняти умовні позначки на історичній карті та користуватися нею.

2. Показувати на карті території розселення слов’ян - предків українців, знаходити історичні регіони України.

3. Показувати на карті області та обласні центри України, кордони сусідніх держав.

Категорія: Історія України

 


На крилах пісні, або Історія і фольклор

Автор: admin от 17-10-2013, 18:00, переглянуло: 11100

На уроці навчитеся

1. Наводити приклади усних історичних джерел.

2. Пояснювати, якусні джерела допомагають історикам досліджувати минуле.

3. Розповідати на основі джерела про заснування міста Києва.

Категорія: Історія України

 


Загадкові назви, або які найменування в рідному місті чи селі нагадують про минуле

Автор: admin от 17-10-2013, 17:55, переглянуло: 13489

На уроці навчитеся

1. Наводити приклади назв своєї місцевості, з яких можна довідатися про минуле.

2. Розповідати про походження історичної назви рідного міста (села).

3. Пояснювати, як назви стають у пригоді історикам.

Категорія: Історія України

 


Не просто слова, або Мова як джерело знань про минуле

Автор: admin от 17-10-2013, 17:51, переглянуло: 14668

На уроці навчитеся

1. Пояснювати, як мова допомагає історикам у дослідженні минулого.

2. Наводити приклади назв історичних регіонів України.

3. Розповідати про походження кількох (на вибір) географічних назв.

4. Розповідати про історію власного імені.

Категорія: Історія України

 


Родинне дерево, або про що можна довідатися з сімейного фотоальбому

Автор: admin от 17-10-2013, 17:49, переглянуло: 35379

На уроці навчитеся

1.    Добирати інформацію про минуле за сімейними фотографіями.

2.    Укладати своє родинне дерево, розповідати за ним про сім’ю.

3. Наводити приклади, що свідчать про зв’язок долі родини з історією народу.

Категорія: Історія України

 


Провідники в минуле або писемні джерела історії

Автор: admin от 17-10-2013, 17:45, переглянуло: 12912

 

На уроці навчитеся

1. Наводити приклади писемних історичних пам’яток.

2. Пояснювати роль писемних джерел для відтворення минулого.

3. Розповідати про найвідоміші літописи княжої та козацької доби.

Категорія: Історія України

 


Знайомі незнайомці або історія в символах і знаках

Автор: admin от 17-10-2013, 17:42, переглянуло: 10049

На уроці навчитеся

1. Пояснювати, у чому полягає роль монет, гербів та печаток у пізнанні минулого.

2. Розповідати про походження тризуба.

Що зображено на фотографіях? Який знак прикрашає будівлю? Що вказує на особливе значення цієї будівлі? Які знаєте державні символи? Який герб України? Де зображують цей символ? Чому?

Категорія: Історія України

 


Коли речі починають говорити, або що таке археологія

Автор: admin от 17-10-2013, 02:06, переглянуло: 11254

На уроці навчитеся

1. Пояснювати, яку роль у пізнанні історії відіграє археологія.

2. Розповідати, де зберігають історичні пам’ятки.

3. Пояснювати, чому історичні пам’ятки належать до культурної спадщини.

Категорія: Історія України

 


Його величність час, або що таке хронологія

Автор: admin от 17-10-2013, 02:03, переглянуло: 26923

На уроці навчитеся

1. Пояснювати, що таке хронологія та яке значення вона має для істориків.

2. Креслити лінію часу та позначати на ній дати, співвідносити рік зі століттям.

3. Застосовувати правила розв’язування хронологічних задач.

Категорія: Історія України

 


Подорож починається, або Історія як наука

Автор: admin от 17-10-2013, 02:00, переглянуло: 12991

На уроці навчитеся

1. Визначати особливості історії як науки про минуле людства.

2. Пояснювати, хто такі історики, звідки та як вони довідуються про минулі часи.

3. Наводити приклади історичних джерел.

4. Складати розповідь про Михайла Грушевського.

Категорія: Історія України