НАРОДНА ОСВІТА



§ 3. Як пов’язані історія і простір

Автор: admin от 31-01-2014, 10:16, переглянуло: 20161

1.    Чому історію називають подорожжю в часі та просторі.

2.    Як з’явилися карти і навіщо вони потрібні.

3.    Про що можна дізнатися з історичних карт.

Категорія: Історія України

 


§ 2. Як пов’язані історія і час

Автор: admin от 31-01-2014, 10:15, переглянуло: 10714

1.    Чому історію називають наукою про людей у часі.

2.    Як люди вимірюють час.

3.    Що таке календарі та як'г вони бувають.

Прочитайте приказки і прислів’я. Поясніть зміст будь-якого з них на ваш вибір.

Категорія: Історія України

 


§ 1. Що таке історія

Автор: admin от 31-01-2014, 10:14, переглянуло: 15735

1.    Що означає слово «історія».

2.    Як історія перетворилася на науку.

3.    Хто такі історики.

Чому присвячений вірш Данила Кулиняка? Як ви розумієте слова автора про минуле і його значення для кожного народу?

Категорія: Історія України

 


Підручник Історія Стародавнього світу 6 клас Голованов С.А., Костырко С.В. скачати / Учебник История Древнего Мира 6 класс Голованов С.А., Костырко С.В. скачать

Автор: VLADYMYROV78 от 21-10-2013, 15:34, переглянуло: 9645

История Древнего Мира 6 класс Голованов

    Год издания: 2006

    Авторы: Голованов С.А., Костырко С.

 

    Техническая информация:

    Язык обучения - Украинская

    Издательство Киев, "Грамота"
    Количество страниц: 296
    формат: Pdf

    ISBN 966-349-0 П-Х

 


    Учебник История Древнего Мира (Історія Стародавнього світу)         6 класс Голованов


 

Категорія: Історія України, Підручники, книги, Підручники 6 клас

 


Підручник Вступ до історії України 5 клас / Історія України 5 клас В.С. Власов скачати, читати онлайн

Автор: admin от 18-10-2013, 00:29, переглянуло: 33046

історія України 5 клас Власов В.С.

Рік видання: 2013

Автор: В.С. Власов

Технічна інформація:

Власов B.C.

В58 Історія України (Вступ до історії) : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / В.С. Власов. -К. : Генеза, 2013. - 256 с. : іл. ISBN 978-966-11-0263-6.


Підручник з курсу "Вступ до Історії України" за 5 клас.

Категорія: Історія України, Підручники, книги, Підручники 5 клас

 


Подорож триває, або Пригадаймо найважливіше

Автор: admin от 18-10-2013, 00:28, переглянуло: 4684

Практичне заняття № 5

Пригадати матеріал, опрацьований на уроках історії впродовж року, вам допоможе гра-подорож «Історичний потяг».

Для її проведення:

•    Оберіть 7 спостерігачів - чергових на станціях, на яких ви зупинятиметеся під час подорожі. Обов’язок чергових -оцінювати виконання завдань командами мандрівників та спостерігати за часом перебування команд на станції.

Категорія: Історія України

 


На сторожі пам'яті, або Які історичні пам'ятки рідного краю розповідають про минуле

Автор: admin от 18-10-2013, 00:23, переглянуло: 5679

На уроці навчитеся

1. Наводити приклади історичних пам’яток рідного краю, з яких можна довідатися про минуле.

2. Пояснювати, як історичні пам’ятки стають у пригоді історикам.

3. Складати розповідь про долю історичних пам’яток рідного краю.

Категорія: Історія України

 


Парки і сади України

Автор: admin от 18-10-2013, 00:21, переглянуло: 6981

На уроці навчитеся

1. Складати розповідь про парк «Софіївка» в Умані та заповідник Качанівка на Чернігівщині.

2. Пояснювати, чому пам’ятки садово-паркового мистецтва є невід’ємною частиною культурної спадщини людства.

Категорія: Історія України

 


Вулиці та площі України як свідки минулого

Автор: admin от 18-10-2013, 00:16, переглянуло: 6034

На уроці навчитеся

1. Розповідати історію вулиці Хрещатик у Києві та площі Ринок у Львові.

2. Пояснювати, чому історія вулиць та площ міст України є цінним джерелом для вивчення історії рідного краю.

3. Робити висновки про важливість історії вулиць та площ для вивчення буденного життя.

Категорія: Історія України

 


Фортеці, замки та палаци України

Автор: admin от 17-10-2013, 23:35, переглянуло: 11752

 

На уроці навчитеся

1. Наводити приклади найвідоміших палаців, замків та фортець на наших землях, стисло розповідати про них.

2. Пояснювати відмінність між фортецями та палацами.

3. Робити висновки про значення оборонних та житлових споруд як історичних пам’яток.

Категорія: Історія України