Автор: admin от 18-10-2013, 00:29, переглянуло: 35786
Рік видання: 2013
Автор: В.С. Власов
Технічна інформація:
Власов B.C.
В58 Історія України (Вступ до історії) : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / В.С. Власов. -К. : Генеза, 2013. - 256 с. : іл. ISBN 978-966-11-0263-6.
Підручник з курсу "Вступ до Історії України" за 5 клас.
Категорія: Історія України, Підручники, книги, Підручники 5 клас
Автор: admin от 18-10-2013, 00:28, переглянуло: 6709
Практичне заняття № 5
Пригадати матеріал, опрацьований на уроках історії впродовж року, вам допоможе гра-подорож «Історичний потяг».
Для її проведення:
• Оберіть 7 спостерігачів - чергових на станціях, на яких ви зупинятиметеся під час подорожі. Обов’язок чергових -оцінювати виконання завдань командами мандрівників та спостерігати за часом перебування команд на станції.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 18-10-2013, 00:23, переглянуло: 7270
На уроці навчитеся
1. Наводити приклади історичних пам’яток рідного краю, з яких можна довідатися про минуле.
2. Пояснювати, як історичні пам’ятки стають у пригоді історикам.
3. Складати розповідь про долю історичних пам’яток рідного краю.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 18-10-2013, 00:21, переглянуло: 8304
На уроці навчитеся
1. Складати розповідь про парк «Софіївка» в Умані та заповідник Качанівка на Чернігівщині.
2. Пояснювати, чому пам’ятки садово-паркового мистецтва є невід’ємною частиною культурної спадщини людства.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 18-10-2013, 00:16, переглянуло: 7457
На уроці навчитеся
1. Розповідати історію вулиці Хрещатик у Києві та площі Ринок у Львові.
2. Пояснювати, чому історія вулиць та площ міст України є цінним джерелом для вивчення історії рідного краю.
3. Робити висновки про важливість історії вулиць та площ для вивчення буденного життя.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 17-10-2013, 23:35, переглянуло: 13483
На уроці навчитеся
1. Наводити приклади найвідоміших палаців, замків та фортець на наших землях, стисло розповідати про них.
2. Пояснювати відмінність між фортецями та палацами.
3. Робити висновки про значення оборонних та житлових споруд як історичних пам’яток.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 17-10-2013, 23:32, переглянуло: 13936
На уроці навчитеся
1. Розповідати про найвідоміші на наших землях рукописні та перші друковані книжки.
2. Пояснювати, у чому відмінність рукописної книжки від друкованої.
3. Робити висновки про значення книжок для розвитку культури.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 17-10-2013, 23:26, переглянуло: 16477
На уроці навчитеся
1. Пояснювати, що таке ікона.
2. Характеризувати ікони як історичні джерела.
3. Розповідати про одну з давніх ікон, шанованих в Україні.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 17-10-2013, 23:20, переглянуло: 15461
На уроці навчитеся
1. Розпізнавати Софійський та Успенський собори в Києві.
2. Складати розповідь про ці пам’ятки.
3. Пояснювати, у чому виявляється дбайливе ставлення до пам’яток культури.
Категорія: Історія України
Автор: admin от 17-10-2013, 23:14, переглянуло: 11289
На уроці навчитеся
1. Добирати інформацію про події та постаті історії рідного краю.
2. Наводити приклади увічнення історичних подій та постатей рідного краю пам’ятниками, пам’ятними дошками, знаками тощо.
3. Розповідати про події та постаті історії рідного краю.
Категорія: Історія України