НАРОДНА ОСВІТА



Подорож триває, або Пригадаймо найважливіше

Автор: admin от 18-10-2013, 00:28, переглянуло: 6698

Практичне заняття № 5

Пригадати матеріал, опрацьований на уроках історії впродовж року, вам допоможе гра-подорож «Історичний потяг».

Для її проведення:

•    Оберіть 7 спостерігачів - чергових на станціях, на яких ви зупинятиметеся під час подорожі. Обов’язок чергових -оцінювати виконання завдань командами мандрівників та спостерігати за часом перебування команд на станції.

Категорія: Історія України

 


На сторожі пам'яті, або Які історичні пам'ятки рідного краю розповідають про минуле

Автор: admin от 18-10-2013, 00:23, переглянуло: 7243

На уроці навчитеся

1. Наводити приклади історичних пам’яток рідного краю, з яких можна довідатися про минуле.

2. Пояснювати, як історичні пам’ятки стають у пригоді історикам.

3. Складати розповідь про долю історичних пам’яток рідного краю.

Категорія: Історія України

 


Парки і сади України

Автор: admin от 18-10-2013, 00:21, переглянуло: 8289

На уроці навчитеся

1. Складати розповідь про парк «Софіївка» в Умані та заповідник Качанівка на Чернігівщині.

2. Пояснювати, чому пам’ятки садово-паркового мистецтва є невід’ємною частиною культурної спадщини людства.

Категорія: Історія України

 


Вулиці та площі України як свідки минулого

Автор: admin от 18-10-2013, 00:16, переглянуло: 7435

На уроці навчитеся

1. Розповідати історію вулиці Хрещатик у Києві та площі Ринок у Львові.

2. Пояснювати, чому історія вулиць та площ міст України є цінним джерелом для вивчення історії рідного краю.

3. Робити висновки про важливість історії вулиць та площ для вивчення буденного життя.

Категорія: Історія України

 


Фортеці, замки та палаци України

Автор: admin от 17-10-2013, 23:35, переглянуло: 13455

 

На уроці навчитеся

1. Наводити приклади найвідоміших палаців, замків та фортець на наших землях, стисло розповідати про них.

2. Пояснювати відмінність між фортецями та палацами.

3. Робити висновки про значення оборонних та житлових споруд як історичних пам’яток.

Категорія: Історія України

 


Джерела мудрості, або книги та мініатюри (Історія розвитку книг, книговидання в Україні)

Автор: admin от 17-10-2013, 23:32, переглянуло: 13912

На уроці навчитеся

1. Розповідати про найвідоміші на наших землях рукописні та перші друковані книжки.

2. Пояснювати, у чому відмінність рукописної книжки від друкованої.

3. Робити висновки про значення книжок для розвитку культури.

Категорія: Історія України

 


Ікони як історичні пам'ятки

Автор: admin от 17-10-2013, 23:26, переглянуло: 16439

На уроці навчитеся

1. Пояснювати, що таке ікона.

2. Характеризувати ікони як історичні джерела.

3. Розповідати про одну з давніх ікон, шанованих в Україні.

Категорія: Історія України

 


Найвідоміші храми України

Автор: admin от 17-10-2013, 23:20, переглянуло: 15436

На уроці навчитеся

1. Розпізнавати Софійський та Успенський собори в Києві.

2. Складати розповідь про ці пам’ятки.

3. Пояснювати, у чому виявляється дбайливе ставлення до пам’яток культури.

Категорія: Історія України

 


Про що і про кого розповідає історія рідного краю

Автор: admin от 17-10-2013, 23:14, переглянуло: 11260

 

На уроці навчитеся

1. Добирати інформацію про події та постаті історії рідного краю.

2. Наводити приклади увічнення історичних подій та постатей рідного краю пам’ятниками, пам’ятними дошками, знаками тощо.

3. Розповідати про події та постаті історії рідного краю.

Категорія: Історія України

 


Україна в часи незалежності

Автор: admin от 17-10-2013, 23:07, переглянуло: 6958

На уроці навчитеся

1. Визначати найважливіші події та називати видатних сучасників, якими пишається Україна.

2. Наводити приклади прав та обов’язків громадян за Конституцією України.

3. Показувати на карті територію сучасної України, області та обласні центри, сусідні держави.

Категорія: Історія України