Народна Освіта » ДПА 2014 » Збірник завдань ДПА 2014 креслення 11 клас скачать

НАРОДНА ОСВІТА

Збірник завдань ДПА 2014 креслення 11 клас скачать

завдання ДПА 2014 з креслення за 11 клас скачать

Кількість сторінок: сто двадцять
Розмір файлу: чотирнадцять мегабайт
Назва предмету: креслення


Скачати збірник завдань ДПА 2014 креслення 11 клас

Пояснювальна записка

Збірник завдань призначено для проведення державної п ідсумкової атестації учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з креслення. Він містить 15 варіантів атестаційних робіт, ідентичних за складністю, по 30 завдань у кожному. Виконання роботи розраховано на 90 хвилин.

Під час проведення державної підсумкової атестації навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша від десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Зміст завдань відповідає чинній навчальній програмі з креслення, а оцінювання здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Усі варіанти атестаційних робіт містять набір тестових завдань та практичних робіт репродуктивного та творчого змісту.

Кожне з них є початкового, середнього, достатнього і високого рівнів складності, що дає можливість оцінити:

-    ступінь володіння учнями теоретичними питаннями та сформованос-ті прийомів і навичок роботи під час виконання практичних і графічних робіт;

- уміння користуватися різними видами конструкторсько-технологічної документації та стандартизації, іншими джерелами інформації;

-    особливості дотримання технічних, графічних та інших вимог, передбачених навчальними програмами, державними та галузевими стандартами;

-    уміння організовувати робоче місце та дотримуватися правил безпечної праці.

Особливістю кожного тестового завдання з початкового, середнього та достатнього рівнів є наявність, як правило, п’яти варіантів відповідей на кожне з них. Серед відповідей є такі, що частково або наближено чи неправильно дають відповідь на поставлене запитання, і лише одна відповідь є правильною. Порядковий номер відповіді, яку учень вважає правильною, записується у відповідній клітинці бланка відповідей, форму якого наведено наприкінці збірника.

Завдання початкового рівня - це завдання репродуктивного змісту. Вони призначені для виявлення навичок учнів щодо відтворення простих понять, розрахунків, виконання елементарних геометричних побудов, уміння розрізняти нескладні об’єкти вивчення тощо. Кожен варіант атеста-ційної роботи містить 10 тестових завдань такого рівня. Позначаються такі завдання літерою «А». Правильне розв’язання кожного з них оцінюється у 0,5 бала.

Завдання середнього рівня - це завдання на систематизацію, узагальнення та відтворення значної частини навчального матеріалу. Вони дають можливість виявити рівень, обсяг та глибину засвоєння навчального матеріалу, вміння застосовувати його в процесі практичної діяльності в нескладних стандартних ситуаціях. Для їх розв’язання необхідно встановити відповідність між зображеннями нескладних об’єктів, доповнити зображення окремими його елементами для утворення єдиного цілого і завершеного об’єкта, установити логічні пари тощо. Кожен варіант атестаційної

роботи містить 10 завдань такого рівня, які позначено літерою «В». За правильне розв’язання кожного з них виставляється 1 бал.

Завдання достатнього рівня - це завдання, призначені для виявлення вміння застосовувати набуті знання та вміння у стандартних та нескладних нестандартних ситуаціях, самостійно аналізувати, систематизувати та встановлювати відповідність і логічні зв’язки між складовими елементами графічних зображень, їх формою, приналежністю тощо. Кожен варіант атестаційної роботи містить 5 таких завдань, кожне з яких оцінюється у 3 бали і позначається літерою «С».

Завдання високого рівня - це завдання творчого змісту. Вони дають змогу виявити системність, логічність, обсяг та глибину оволодіння учнями знаннями, передбаченими навчальними програмами, уміння використовувати їх у стандартних та нестандартних ситуаціях, самостійно користуватися довідково-інформаційними матеріалами, уміння приймати необхідні рішення, аналізувати доцільність їх прийняття тощо. Кожен варіант атестаційної роботи містить 5 таких завдань, кожне з яких оцінюється в 5 балів і позначається літерою «Д».

При оцінюванні завдань високого рівня враховуються такі особливості. Якщо завдання на виконання креслення, ескізу або технічного рисунка (далі - графічного зображення) та нанесення на них необхідних розмірів виконано в повному обсязі з дотриманням пропорційності, масштабу, правил нанесення розмірів, виставляється максимальна кількість балів.

Якщо правильно виконано ескіз або технічний рисунок та нанесено на них розміри числових величин, проте не дотримано масштабу та правил нанесення розмірних ліній, виставляється 4 бали.

За умови правильного виконання графічних зображень з порушенням пропорцій між окремими його частинами, а також недотриманням масштабу та допущенням окремих незначних неточностей при нанесенні розмірів завдання оцінюється в 3 бали.

При виконанні графічних зображень з порушеннями, описаними вище, та відсутністю на них окремих розмірів виставляється 2 бали. Якщо допущено вищезазначені помилки та не нанесено розмірів у цілому, виставляється 1 бал.

Якщо графічне зображення виконано частково або неправильно, завдання вважається невиконаним. У бланку відповідей учитель виставляє 0 балів.

При виконанні завдань достатнього рівня на графічну побудову ескізів, видів предметів, технічних рисунків та нанесення необхідних розмірів у повному обсязі виставляється 5 балів за його виконання.

При правильному виконанні видів та нанесенні розмірів числових величин, але недотриманні масштабу та правил нанесення розмірних ліній виставляється 4 бали.

За умови правильного виконання графічних зображень, але з порушенням пропорцій чи недотриманням масштабу при зображенні їх елементів та окремих незначних неточностей при нанесенні розмірів завдання оцінюється в 3 бали.

При виконанні завдання з порушеннями, описаними вище, та відсутністю на зображеннях окремих розмірів виставляється 2 бали.

Якщо допущено вищезазначені помилки та відсутні всі розміри необхідних числових величин, виставляється 1 бал.

Якщо виконано не всі ескізи видів або їх виконано неправильно чи наявні інші помилки, завдання вважається невиконаним.

При виконанні креслення деталі з нанесенням перерізів та розрізів, а також встановленням відповідності проекцій точок, позначених на кресленні видів, та їх позначенням на наочному зображенні (чи навпаки) -максимальна кількість балів виставляється за умови виконання завдання у повному обсязі. За умови невиконання одного із завдань загальна кількість балів зменшується на 1 бал.

Максимальна кількість балів за виконання завдання на завершення зображення аксонометричної проекції виставляється при його виконанні в повному обсязі.

Якщо докреслено лінії зовнішнього та внутрішнього контурів, проте не повністю виконано штрихування фігури розрізу, виставляється 3 бали.

Якщо повністю докреслено лінії зовнішнього та внутрішнього контурів, проте зовсім не виконано штрихування утвореної фігури розрізу, виставляється 1 бал.

Якщо допущено хоча б одну помилку при нанесенні відсутніх ліній, завдання вважається невиконаним.

При визначенні габаритних розмірів деталі за умови уявної зміни її конструкції максимальна кількість балів виставляється за правильно визначену відповідь. При всіх інших неточностях завдання вважається невиконаним.

Загальна сума балів, яку може набрати учень за правильне розв’язання всіх завдань кожного рівня складності визначеного варіанта атестаційної роботи, становить 55 балів.

Відповідність суми набраних учнем балів, згідно з критеріями їх оцінювання залежно від рівня складності, 12-бальній системі оцінювання навчальних досягнень наведено в таблиці.

Оцінка за 12-бальною системою оцінювання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Кількість

набраних

балів

1-4

5-9

10-14

15-19

20-24

25-29

30-33

34-37

38-41

42-46

47-51

52-55

Бажаємо успіхів!

Мітки: відповіді до збірника завдань для Державної Підусумкової Атестації з креслення за 11 клас скачати, читати онлайн, відповіді до ДПА 2014 з креслення скачати безкоштовно без реєстрації, ДПА 2014 відповіді з креслення скачать, ответы к ГИА 2014 по черчению скачать бесплатно без регистрации и смс.

 

Окрім того, пропонуємо вам:

Читати онлайн збірник завдань ДПА 2014 креслення 11 клас

Категорія: ДПА 2014, ДПА 11 клас

Автор: admin от 22-04-2014, 02:01, Переглядів: 5367