НАРОДНА ОСВІТА



§ 50. Виконання навчальних проектів

Автор: admin от 7-10-2016, 22:49, переглянуло: 4381

Успіх у сучасному світі багато в чому визначається здатністю людини проектувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій та оцінювати досягнення поставлених цілей.

Категорія: Інформатика

 


§ 49. Розв'язування компетентнісних задач

Автор: admin от 7-10-2016, 22:48, переглянуло: 16324

 

У сучасному інформаційному суспільстві дедалі більшого значення набувають такі компетенції, як уміння збирати необхідну інформацію, критично її опрацьовувати, робити висновки й умовиводи, використовуючи для роботи новітні інформаційні технології.

Компетентність у перекладі з латинської competentia означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід. З курсу інформатики 5-7 класів ви знаєте, що для розв’язування компетентнісних задач потрібно виконати низку завдань за запропонованим планом як під керівництвом вчителя, так і самостійно. Ваша робота буде більш ефективною за умови активного використання інтернет-ресурсів для пошуку інформації та оцінювання результатів виконання завдань.

1. Яке значення має інформація в сучасному суспільстві?

2. Які проекти вам доводилося виконувати?

3. Які інформаційні технології ви використовували під час роботи над проектами?

4. Як здійснювати пошук матеріалів у Інтер-неті?

5. Яким чином можна подати результати виконаної роботи?

У цьому розділі ви дізнаєтесь, як спланувати діяльність при виконанні навчального проекту, розробити стратегію розв'язування задач з різних галузей людської діяльності, які інформаційні технології зручно застосувати, навчитеся оцінювати результати вашої діяльності.

Категорія: Інформатика

 


§ 48. Розробка програм із графічними компонентами

Автор: admin от 7-10-2016, 22:47, переглянуло: 2433

Із попереднього параграфа ви дізналися, як у проекті завантажити зображення, що міститься в графічному файлі. Також у проекті можна відкривати і зберігати файли.

Робота з файлами зображень

Категорія: Інформатика

 


§ 47. Виведення рисунків із зовнішніх файлів

Автор: admin от 7-10-2016, 22:47, переглянуло: 1705

Для створення проекту можна використовувати зображення, що містяться у зовнішніх графічних файлах. Зображення, яке міститься у файлі, додають на форму за допомогою компонента Image.

Властивості компонента !mage

Категорія: Інформатика

 


§ 46. Графічні компоненти

Автор: admin от 7-10-2016, 22:47, переглянуло: 4619

Під час конструювання форми для створення візуальних ефектів і зображень можна використовувати такі графічні компоненти, як зображення Image і автофігура Shape.

Автофігури (Shape)

Категорія: Інформатика

 


§ 45. Створення програм із графічним відображенням даних

Автор: admin от 7-10-2016, 22:46, переглянуло: 2563

У попередньому параграфі ви малювали графічні примітиви на формі в результаті виконання процедури обробника події onclick для кнопки. При перекритті вікна форми іншими вікнами або зміні розмірів форми частина зображення може бути втрачена. Існують способи для відновлення зображення під час активізації форми та налаштування розмірів зображення під поточні розміри форми.

Категорія: Інформатика

 


§ 44. Налаштування властивостей графічних примітивів

Автор: admin от 7-10-2016, 22:46, переглянуло: 3123

Для малювання рисунків і введення тексту застосовують інструменти Pen, Brush і Font. Олівець використовують для малювання ліній, пензель — для зафарбовування фігур, а шрифт — для вибору шрифта тексту.

Властивість олівець (Pen)

Категорія: Інформатика

 


§ 43. Базові графічні примітиви

Автор: admin от 7-10-2016, 22:45, переглянуло: 8753

Комп’ютерна графіка — розділ інформатики, який вивчає технології опрацювання графічних зображень за допомогою комп’ютерної техніки. Залежно від способу побудови графічного зображення розрізняють растрові та векторні графічні зображення.

Растрове графічне зображення складається з окремих маленьких прямокутників — пікселів. Растровий малюнок зберігається в пам’яті комп’ютера у вигляді таблиці різнокольорових пікселів. Ви вже створювали графічні зображення в середовищі графічного редактора Paint.

Векторне графічне зображення будується з окремих базових об’єктів — графічних примітивів: відрізків, многокутників, кривих, овалів тощо. У ході вивчення текстового редактора Word, програми для створення презентацій PowerPoint ви дізналися про те, як створювати векторні зображення із геометричних примітивів.

1. Що таке комп’ютерна графіка?

2. Що таке растрове графічне зображення?

3. Що таке векторне графічне зображення?

4. Наведіть приклади графічних примітивів.

5. Наведіть приклади графічних редакторів.

6. Опишіть принцип побудови векторного зображення.

У цьому розділі ви ознайомитесь із графічною системою координат, дізнаєтеся про принципи формування зображень на екрані, навчитеся застосовувати графічні можливості середовища програмування для створення зображень.

Категорія: Інформатика

 


§ 42. Складання циклічних алгоритмів опрацювання величин

Автор: admin от 7-10-2016, 22:45, переглянуло: 3459

Цикл називають вкладеним, якщо він міститься в тілі іншого циклу.

такий цикл також називають внутрішнім, а цикл, у якому він міститься, — зовнішнім.

Вкладені цикли організовані таким чином: внутрішній цикл повністю вміщується в тілі зовнішнього циклу (рис. 42.1)

Категорія: Інформатика

 


§ 41. Алгоритми з повтореннями. Цикл із параметром оператор циклу з параметром For

Автор: admin от 7-10-2016, 22:44, переглянуло: 3867

Цикл із параметром (лічильником) використовують у випадках, коли відома кількість повторень циклу. Оператор For забезпечує повторення команд, кероване параметром циклу

Категорія: Інформатика