Автор: admin от 29-01-2017, 12:11, переглянуло: 2071
Мета: скласти уявлення учнів про вплив основних кліматотвірних чинників на формування клімату планети, ознайомити з проявом кліматотвірних чинників у різних куточках планети, розглянути та засвоїти закономірності зміни температури повітря, її залежність від кута падіння сонячних променів та характеру підстильної поверхні;
Категорія: Географія
Автор: admin от 29-01-2017, 12:11, переглянуло: 8822
Мета: ознайомити учнів із будовою та особливостями розташування основних тектонічних структур, пояснити зміст понять «платформа», «складчастий пояс», «щит», «плита»...
Категорія: Географія
Автор: admin от 29-01-2017, 12:10, переглянуло: 9203
Мета: сформувати уявлення учнів про походження материків та океанічних западин унаслідок руху літосферних плит, нагадати особливості гіпотези дрейфу материків Вегенера та теорії тектоніки літосферних плит, ознайомитися з геологічними ерами та епохами горотворення в історії розвитку Землі;
Категорія: Географія
Автор: admin от 29-01-2017, 11:33, переглянуло: 2972
Мета: сформувати уявлення учнів про форму Землі, географічні наслідки її руху навколо своєї осі та навколо Сонця, ознайомити зі співвідношенням суходолу та океану в різних півкулях планети, розповісти про положення Сонця щодо головних ліній градусної сітки Землі у дні зимового та літнього сонцестояння, весняного й осіннього рівнодення, пояси освітлення Землі;
Категорія: Географія
Автор: admin от 29-01-2017, 11:32, переглянуло: 2814
Мета: сформувати уявлення учнів про класифікацію карт за масштабом, охопленням тери
торії, змістом, призначенням; навчити учнів класифікувати карти атласу за масштабом, охопленням території, змістом, призначенням; розвивати образне і логічне мислення, зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, вміння висловлювати думки; виховувати доброзичливість та уважність.
Категорія: Географія
Автор: admin от 29-01-2017, 11:31, переглянуло: 1766
Мета: сформувати уявлення учнів про те, що вивчає географія материків і океанів, які джерела географічних знань та методи географічних досліджень вона використовує, сформувати навички роботи з різноманітними географічними джерелами інформації; розвивати образне і логічне мислення, зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, вміння висловлювати думки; виховувати доброзичливість та уважність.
Категорія: Географія
Автор: vlad2017 от 26-01-2017, 11:36, переглянуло: 7354
Опрацьовуючи теми розділу, ти ознайомишся із географічним положенням та історією дослідження материків Північної півкулі, розглянеш особливості їхньої геологічної будови та рельєфу, кліматичних процесів, географії кліматичних поясів та областей, територіального розподілу річково-озерної мережі та підземних вод.
Із ґрунтово-рослинним покривом і тваринним світом ознайомишся у процесі вивчення зональних природних комплексів материків. Багато нового довідаєшся про пам’ятки природи зі списку ЮНЕСКО, екологічні проблеми, населення та країни материків.
Категорія: Географія
Автор: vlad2017 от 26-01-2017, 11:36, переглянуло: 1542
Опрацьовуючи теми розділу, ти ознайомишся із географічним положенням та історією дослідження материків Північної півкулі, розглянеш особливості їхньої геологічної будови та рельєфу, кліматичних процесів, географії кліматичних поясів та областей, територіального розподілу річково-озерної мережі та підземних вод.
Із ґрунтово-рослинним покривом і тваринним світом ознайомишся у процесі вивчення зональних природних комплексів материків. Багато нового довідаєшся про пам’ятки природи зі списку ЮНЕСКО, екологічні проблеми, населення та країни материків.
Категорія: Географія
Автор: vlad2017 от 26-01-2017, 11:36, переглянуло: 10167
Опрацьовуючи теми розділу, ти ознайомишся із географічним положенням та історією дослідження материків Північної півкулі, розглянеш особливості їхньої геологічної будови та рельєфу, кліматичних процесів, географії кліматичних поясів та областей, територіального розподілу річково-озерної мережі та підземних вод.
Із ґрунтово-рослинним покривом і тваринним світом ознайомишся у процесі вивчення зональних природних комплексів материків. Багато нового довідаєшся про пам’ятки природи зі списку ЮНЕСКО, екологічні проблеми, населення та країни материків.
Категорія: Географія