ГДЗ Українська мова 9 клас М.І. Пентилюк, І.В. Гайдаєнко, А.І. Ляшкевич, С.А. Омельчук, 2009
- Автори: М.І. Пентилюк, І.В. Гайдаєнко, А.І. Ляшкевич, С.А. Омельчук
- Тип: Відповіді до підручника
- Рік видання: 2009
- Мова навчання: українська
Розділи
- ВСТУП № 5-8
- ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ № 13-28
- СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ № 31-80
-
СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
№ 83-322
- § 7. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком № 83-87
- § 8. Складносурядне речення, його будова і засоби зв’язку № 91-94
- § 9. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення № 97-104
- § 10. Розділові знаки та інтонація між частинами складносурядного речення № 109-119
- § 11. Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку № 120-129
- § 12. Складнопідрядне речення з підрядною означальною частиною № 131-137
- § 13. Складнопідрядне речення з підрядною з’ясувальною частиною № 142-146
- § 14. Складнопідрядні речення з підрядними частинами місця й часу № 153-160
- § 15. Складнопідрядні речення з підрядними частинами способу дії, міри і ступеня № 162-166
- § 16. Складнопідрядні речення з підрядними частинами причини й мети № 169-174
- § 17. Складнопідрядне речення з підрядною частиною умови № 179-185
- § 20. Розділові знаки у складнопідрядних реченнях № 211-219
- § 21. Безсполучникове складне речення, смислові відношення між його частинами № 220-231
- § 22. Кома і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні № 237-245
- § 23. Двокрапка в безсполучниковому складному реченні № 253-259
- § 24. Тире в безсполучниковому складному реченні № 261-274
- § 25. Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком № 275-280
- § 26. Складне речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком № 290-297
- § 27. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку № 299-305
- § 28. Стилістичні особливості складних речень з різними видами зв’язку № 309-322
- СКЛАДНЕ СИНТАКСИЧНЕ ЦІЛЕ № 324-375
-
ПОВТОРЕННЯ I СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
№ 376-398
- § 34. Слово як предмет вивчення № 376-386
- § 35. Мовні аспекти вивчення речення № 393-398