Мета: сформувати поняття про відносну молекулярну та відносну формульну маси; навчити обчислювати відносну молекулярну та відносну формульну маси.
Автор: admin от 21-01-2017, 00:10, переглянуло: 3407
Мета: сформувати поняття про відносну молекулярну та відносну формульну маси; навчити обчислювати відносну молекулярну та відносну формульну маси.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 21-01-2017, 00:07, переглянуло: 1426
Мета: визначити рівень навчальних досягнень учнів з вивченого матеріалу; узагальнити знання учнів; виявити прогалини в засвоєнні навчального матеріалу.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 21-01-2017, 00:04, переглянуло: 3152
Мета: сформувати поняття про атомну одиницю маси та відносну атомну масу; сформувати поняття про відмінність термінів «маса атома» та «відносна атомна маса»; сформувати навички порівнювати значення відносних атомних мас хімічних елементів.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 21-01-2017, 00:01, переглянуло: 1893
Мета: сформувати уявлення про спосіб запису складу речовин; навчити записувати хімічні формули та читати їх; ознайомити з поняттям «формульна одиниця»; сформувати навички аналізувати якісний та кількісний склад речовин за хімічною формулою.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 20-01-2017, 23:59, переглянуло: 6062
Мета: сформувати поняття про хімічний елемент; ознайомити учнів із символами і назвами хімічних елементів за сучасною українською номенклатурою; ознайомити зі структурою Періодичної системи й принципами розміщення хімічних елементів у таблиці; навчити користуватися Періодичною системою
для знаходження інформації про хімічні елементи.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 20-01-2017, 23:30, переглянуло: 3162
Мета: сформувати уявлення про предмет вивчення хімії, показати зв'язок хімії з іншими природничими науками; ознайомити учнів з основними напрямками застосування хімічних знань; визначити позитивний та негативний вплив хімії на розвиток цивілізації; ознайомити учнів з правилами поведінки учнів у кабінеті хімії.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 19-01-2017, 03:26, переглянуло: 2721
Закон сохранения массы
Все химические превращения удобно описывать посредством химических формул и уравнений реакций. Процесс горения угля можно описать такой схемой.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 12-02-2017, 11:44, переглянуло: 5286
Опрацювавши матеріал параграфа, ви зможете:
• називати умови виникнення й припинення горіння;
• наводити приклади маркування небезпечних речовин;
Категорія: Хімія
Автор: admin от 19-09-2016, 01:59, переглянуло: 2593
Матеріал параграфа допоможе вам:
• цілісно сприйняти класифікацію неорганічних речовин;
• усвідомити зв’язок між типом хімічного елемента і типами його сполук;
• переконатися в тому, що сполуки одного класу (однієї групи) мають аналогічну будову.
Категорія: Хімія
Автор: admin от 18-10-2016, 22:31, переглянуло: 725
Абразивний (лат. авгасіо - зіскоблюю) - шліфувальний.
Алгоритм (лат. algorithmus) - система правил для розв’язування певного класу задач. Від імені середньовічного узбецького математика аль-Хорезмі.
Бінарний (лат. binarius) - подвійний; бінарні сполуки - сполуки, що складаються з двох елементів.
Категорія: Хімія