Народна Освіта » Математика » Геометрія » 7. Заключний урок за темою «Елементарні геометричні фігури та їхні властивості. Взаємне розміщення прямих на площині»

НАРОДНА ОСВІТА

7. Заключний урок за темою «Елементарні геометричні фігури та їхні властивості. Взаємне розміщення прямих на площині»

(1 год, урок № 14)

КОМЕНТАР ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

Урок треба присвятити повторенню, систематизації та узагальненню спочатку знань, а потім умінь учнів за матеріалом розділу I.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ

1. Узагальнення знань учнів можна провести у формі групової роботи.

Учитель записує на дошці назви шести основних параграфів розділу I та вибирає серед учнів шість «експертів».

«Експерти» підбирають собі «команду» (три-чотири учні), і кожна група виконує завдання: серед контрольних запитань на с. 56-57 підручника вибрати ті, що стосуються окремого параграфа (для кожної групи — свого). Потім представники кожної групи презентують іншим групам відповіді на свої запитання; за необхідності здійснюється корекція.

Крім того, на цьому уроці можна провести презентацію повідомлень і рефератів за темами, запропонованими в підручнику на с. 60.

2. Узагальнення та систематизація умінь здійснюється під час групової роботи учнів зі складання, випробування та корекції алгоритмів розв’язування типових задач за темою. Наприклад, перша група отримує таке завдання.

1) Скласти алгоритм розв’язування задачі на знаходження довжини відрізка, який є частиною іншого відрізка.

2) Використовуючи складений алгоритм, розв’язати задачу. На прямій позначено три точки A, B і C так, що AB = 24 см, BC = 18 см. Знайдіть відстань від точки A до середини відрізка BC. Скільки розв’язків має задача?

3) За необхідності скоригувати алгоритм.

ПЛАНУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛУ

На узагальнення матеріалу за темою «Елементарні геометричні фігури та їхні властивості. Взаємне розміщення прямих на площині» відводиться один урок.

На уроці:

у класі: повторити поняття «означення», «аксіома», «теорема», систематизувати та узагальнити знання про відрізок, промінь, кут, бісектрису кута; паралельні та перпендикулярні прямі; вертикальні та суміжні кути та їхні властивості;

вдома: [2]: скориставшись складеними на уроці алгоритмами, виконати домашню контрольну роботу «Задачі для підготовки до контрольної роботи № 1» або пройти онлайн-тестування (с. 52) або за посібником [3] : тест 1.

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА (1 год, урок № 15)

За посібником [3]:

Контрольна робота 1 (варіанти 1, 2 або варіанти 1-4 залежно від рівня підготовки учнів) або за посібником [4]:

Контрольна робота № 1.

 

Це матеріал з посібника Розробки уроків з Геометрії за 7 клас Пабенко

 

Автор: admin от 29-01-2017, 15:13, Переглядів: 1183