Народна Освіта » Математика » Алгебра » Урок 13. Підсумковий урок з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»

НАРОДНА ОСВІТА

Урок 13. Підсумковий урок з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»; підготувати учнів до написання контрольної роботи; розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість.

Очікувані результати: учні повинні знати означення цілого виразу, тотожності, степеня з натуральним показником, одночлена, властивості степеня з натуральним показником, способи доведення тотожностей, правила множення одночленів і піднесення одночлена до степеня; уміти розв'язувати задачі на застосування цих означень, властивостей і правил.

Обладнання: підручник, роздавальні матеріали.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

 

II. перевірка домашнього завдання

Самоперевірка за готовими розв'язками

Учні здійснюють самоперевірку вправ домашнього завдання за готовими розв’язками, заздалегідь підготовленими учителем.

III. формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Цей урок є останнім перед контрольною роботою, тому мотивація навчальної діяльності учнів випливає з місця уроку в темі «Вирази зі змінними. Тотожність. Степінь з натуральним показником. Одночлени»: узагальнити та систематизувати знання, набуті під час вивчення теми, підготуватися до написання контрольної роботи.

IV. узагальнення та систематизація знань

Фронтальне опитування за технологією «Мікрофон»

1. Які вирази називають цілими? Чи є цілим вираз:

 

 

V. удосконалення вмінь і навичок

робота в малих групах

1. Знайдіть значення виразу:

 

2. Доведіть тотожність:

 

3. Знайдіть значення виразу:

 

4. Використовуючи властивості степенів, обчисліть значення виразу:

 

5. Спростіть вираз:

 

 

[Учні виконують завдання з подальшою перевіркою та обговоренням.]

Відповіді

VI. підбиття підсумків уроку

 

Тестові завдання

Варіант 1

Позначте правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Обчисліть значення виразу (х + 2у)2 , якщо х = -1, у = 0,2.

А -1,2 Б 3,6 В 0,36 Г 0,12

2. Чому дорівнює значення виразу

 

3. Подайте вираз

 

у вигляді одночлена стандартного вигляду.

 

Варіант 2

Позначте правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Обчисліть значення виразу (х-2у)2, якщо х = 0,3, у = 0,5. А 4,9 Б -0,14 В 4,9 Г 0,49

2. Чому дорівнює значення виразу

 

3. Подайте вираз

 

у вигляді одночлена стандартного вигляду.

 

Учні здійснюють самоперевірку за готовими відповідями, заздалегідь підготовленими вчителем.

Відповіді

Варіант 1.1 — В. 2 — Б. 3 — Г.

Варіант 2. 1 — Г. 2 — В. 3 — А.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Індивідуально.

Знайдіть значення виразу 64а2&6с5, якщо 4&2с = 3,

 

 

Це матеріал з посібника Майстер-клас з Алгебри за 7 клас Кушнір

 

Категорія: Математика » Алгебра

Автор: admin от 29-01-2017, 09:24, посмотрело: 1397