Народна Освіта » Інформатика » Розділ 15. Розв’язування компетентнісних задач

НАРОДНА ОСВІТА

Розділ 15. Розв’язування компетентнісних задач

Орієнтовні умови задач

1. Проаналізувати алгоритм, блок-схема якого зображена на рис. 15.1. Сформулювати можливу умову задачі, яку він реалізує. Розробити програму для цього алгоритму.

Рис. 15.1. Блок-схема алгоритму для формулювання умови задачі

 

 

2. Для випробування нового автомобіля вирішено першого дня проїхати .9 км, а кожного наступного дня збільшувати пробіг на р відсотків порівняно з попереднім днем. Розробити проект визначення, через скільки днів пробіг досягне 2 км.

3. Куплено в кредит автомобіль вартістю .9 гри з процентною ставкою р на рік. Початковий внесок склав Ь гри. Виплати проводяться щомісячно фіксованою сумою т гри, до якої входить виплата відсотка за кредит у даному місяці (сума виплати в останній місяць може виявитисяменшою за m). Розробити електронну таблицю для визначення кількості місяців для погашення боргу і суми плати за кредит.

4. П'ятеро друзів подорожують трьома видами транспорту: поїздом, літаком і теплоходом. Василь проплив 250 км на теплоході, проїхав 180 км поїздом і пролетів 1200 км на літаку. Микола проплив на теплоході 260 км, проїхав поїздом 250 км і пролетів на літаку 1160 км. Сергій пролетів на літак}' 1200 км, проїхав поїздом 110 км і проплив на теплоході 145 км. Марія проїхала поїздом 150 км, пролетіла на літаку 1800 км і пропливла па теплоході 110 км. Світлана пролетіла на літаку 10200 км, проїхала поїздом 80 км, і пропливла на теплоході 100 км. Побудувати на основі цих даних електронну таблицю. Додати до таблиці стовпець, у якому відображатиметься загальна кількість кілометрів, яку проїхав кожен із друзів. Обчислити загальну кількість кілометрів, яку хлопці проїхали поїздом, пролетіли на літаку і пропливли на теплоході (для кожного виду транспорту окремо). Обчислити загальну кількість кілометрів, яку дівчата проїхали поїздом, пролетіли па літаку і пропливли на теплоході (для кожного виду транспорт}' окремо). Обчислити сумарну кількість кілометрів, яку проїхали всі друзі. Визначити максимальну і мінімальну кількість кілометрів, подоланих друзями на кожному з видів транспорту. Визначити середню відстань, подолану на кожному виді транспорт}'.

5. Опишіть словами послідовність дій, які необхідно виконати для розв'язання такої задачі: "Для випікашія однієї житньої хлібини потрібно 300 г житнього борошна, 200 г пшеничного борошна, 10 г солі, 30 г цукру, 5 г дріжджів; для випікашія однієї білої хлібини потрібно 600 г пшеничпого борошна, 10 г солі, 60 г цуіфу, 5 г дріжджів. Скільки потрібно кожної зі складових для випікашія 10 житніх і 20 білих

хлібин?" Перевірте обчислення, придумайте кілька подібних задач і запишіть у зошит їх умови. Створіть ЕТ для виконання обчислень.

Орієнтовні теми навчальних проектів із предметної галузі навчального курсу "Інформатика"

1. Промінь, Дніпро, МІР, CM 1420, СМ1425, Пошук - хто і де їх створював.

2. Історія успіху фірми Епл.

3. Катерина Логвинівиа Ющенко — життєвий шлях і роль у історії кібернетики.

4. Проект Союз - Аполлон. Що в ньому було "made in Ukraine"?

5. Перші бортові ЕОМ ракетно-космічних комплексів — made in Ukraine.

6. Олександр Миколайович Щукарьов — людина, що бачила майбутнє.

7. Грейс Мюррей Хоппер — життєвий шлях і місце в історії, кібернетики.

8. Микола Михайлович Амосов — хірург, філософ, кібернетик.

 

Це матеріал з підручника Інформатика 8 клас (поглиблений рівень) Гуржій

 

Категорія: Інформатика

Автор: admin от 15-12-2016, 15:05, Переглядів: 1304