Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
Орієнтовні задачі
1. П’ятеро друзів подорожують трьома видами транспорту: поїздом, літаком і теплоходом. Василь проплив 250 км теплоходом, проїхав 180 км поїздом і пролетів 1200 км літаком. Микола проплив теплоходом 260 км, проїхав поїздом 250 км і пролетів літаком 1160 км. Сергій пролетів літаком 1200 км, проїхав поїздом 110 км і проплив теплоходом 145 км. Марія проїхала поїздом 150 км, пролетіла літаком 1800 км і пропливла теплоходом 110 км. Світлана пролетіла літаком 10200 км, проїхала поїздом 80 км, і пропливла теплоходом 100 км.
Побудувати па основі наведених даних електронну таблицю. Додати до таблиці стовпець, у якому відображатиметься загальна кількість кілометрів, яку проїхав кожен із друзів. Обчислити загальну кількість кілометрів, яку хлопці проїхали поїздом, пролетіли літаком і пропливли теплоходом (для кожного виду транспорту окремо). Обчислити загальну кількість кілометрів, яку дівчата проїхали поїздом, пролетіли літаком і пропливли теплоходом (для коленого виду транспорту окремо). Обчислити сумарну кількість кілометрів, яку проїхали всі друзі. Визначити найбільшу і найменшу кількість кілометрів, пройдених друзями (для кожного виду транспорту). Визначити середню відстань, подолану на кожному виді транспорту.
2. Опишіть словами послідовність дій, які потрібно викопати для розв’язання такої задачі: “Для випікання однієї житньої хлібини потрібно 300 г житнього борошна, 200 г пшеничного борошна, 10 г солі, ЗО г цукру, 5 г дріжджів; для випікання однієї білої хлібини потрібно 600 г пшеничного борошна, 10 г солі, 60 г цукру, 5 г дріжджів. Скільки потрібно коленої зі складових для випікання 10 житніх і 20 білих хлібин?” Перевірте обчислення, придумайте декілька подібних задач і запишіть у зошит їх умови. Створіть ЕТ для виконання обчислень.
3. Проаналізувавши рисунок 9.1 і знаючи, що копія екрана знята па початку сеансу роботи невдовзі після завантаження ОС, спробуйте
1) схарактеризувати комп’ютер, на якому воно отримане;
2) визначити, що виконувалося протягом останніх 60 секунд;
3) обгрунтувати зроблені припущення.
Орієнтовні теми навчальних проектів із предметної галузі навчального курсу “Інформатика”
Промінь, Дніпро, МІР, СМ1420, СМ1425, Пошук - хто і де їх створював.
Історія успіху Епл.
Катерина Логвииівпа Ющенко - життєвий шлях і роль у історії кібернетики.
Проект “Союз” - “Аполлон”. Що в ньому було “made in Ukraine”?
Перші бортові ЕОМ ракетно-космічних комплексів - made in Ukraine. Олександр Миколайович Щукарьов - людина, що бачила майбутнє. Контр-адмірал ВМС США Грейс Мюррей Хоппер - життєвий шлях і місце в історії кібернетики.
Микола Михайлович Амосов - кардіохірург, філософ, кібернетик.
Автор: admin от 27-11-2016, 21:48, Переглядів: 1265