Підручник Хімія 8 клас Т. М. Гранкіна (нова програма 2016) читати онлайн
Рік видання: 2016
Автор: Т. М. Гранкіна
Видавництво: "Основа"
Скачати Підручник
Читати Онлайн Підручник Хімія 8 клас
Т. М. Гранкіна 2016 (нова програма)
Зміст
§ 1. Стислі історичні відомості про спроби класифікації хімічних ...
§ 2. Періодичний закон Д. І. менделєєва. Структура періодичної си ...
§ 3. Будова атома. Склад атомних ядер. Протонне число. Нуклонне ч ...
§ 4. Хімічний елемент. Нукліди. Ізотопи. Відносна атомна маса
§ 5. Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. Енергетичні рі ...
§ 6. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20 ...
§ 7. Періодична система хімічних елементів з позиції теорії будов ...
§ 8. Властивості хімічних елементів та їх сполук залежно від розт ...
§ 9. Ковалентний полярний і неполярний зв'язок
§ 10. Йонні зв'язки
§ 11. Ступінь окиснення
§ 12. Кристалічні ґратки
§ 13. Кількість речовини. Число авогадро. Що таке моль?
§ 14. Молярна маса
§ 15. Закон гей-люссака. Закон авогадро. Молярний об'єм газів
§ 16. Відносна густина газів. Другий наслідок із закону Авогадро
§ 17. Навчаємося розв'язувати задачі за хімічними ріяняннями
§ 18. Класифікація неорганічних сполук
§ 19. Оксиди
§ 20. Гідроксиди й безоксигенові кислоти гідроксиди
§ 21. Солі
§ 22. Фізичні й хімічні властивості оксидів
§ 23. Одержання оксидів. Оксиди у природі, їх застосування
§ 24. Вивчаємо основи, їхні фізичні й хімічні властивості
§ 25. Амфотерні гідроксиди. Їхні фізичні й хімічні властивості
§ 26. Одержання основ. Їх поширення у природі й застосування
§ 27. Вивчаємо кислоти, їхні фізичні й хімічні властивості
§ 28. Одержання й застосування кислот. Кислоти в природі
§ 29. Солі. Їхні фізичні й хімічні властивості
§ 30. Одержання солей. Застосування. Солі в природі. Одержання со ...
§ 31. Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук
Перед вами підручник хімії, який ми намагалися зробити не схожим на інші. Чи вдалося це — судити вам.
Підручник написаний трохи в розмовному (і подеколи гумористичному) стилі, адже перш за все нам хотілося говорити з вами, дорогі учні та вчителі.
Перед кожним розділом є малюнок на кшталт дерева, в якому відображено весь зміст розділу. Розглядати його потрібно не поспішаючи, знаходячи взаємозв’язки й відповідності. Напевно, він буде зрозуміліший після вивчення розділу й дасть можливість легко і просто повторити або згадати навчальний матеріал.
Сторінками підручника з вами подорожуватимуть персонажі — хлопчики й дівчатка. Вони розмовляють, запитують і відповідають так само, як і учні в школі. Ми вирішили, що вам буде зрозумілі-ше, якщо деякі питання вони пояснять простішою мовою.
У підручнику також є «вчителька» і «вчитель». «Учитель» задає завдання і наводить приклади розв’язків і відповідей. «Вчителька» звертає вашу увагу на важливі моменти або коментує навчальний матеріал. Завдання, які є в тексті параграфа, треба відразу виконувати, тільки-но ви їх прочитали. Це допоможе вам краще зрозуміти навчальний матеріал.
Матеріали для запам'ятовування, а також визначення і правила обведені в рамочку та позначені^). Звичайно, вчити новий матеріал потрібно, спираючись на вже отримані знання. Якщо ви щось забули, ми вам нагадаємо й повторимо. Ці відомості позначені так: (^)
У підручнику також наведено додаткову інформацію, яка може зацікавити вас і допомогти краще зрозуміти основний матеріал. Читайте рубрику «Дізнайтеся більше».
Запропоновані «Мозкові штурми» дають змогу зібратися і разом подумати, обговорити, порадитися як правильно відповісти на поставлене запитання. Вирішальне слово — за вчителем.
Наприкінці параграфів наведено узагальнюючі схеми, в яких стисло відображено зміст параграфа. їх також треба розглядати не поспішаючи, звіряючись із текстом, можна доповнювати на власний розсуд!
У підручнику ми пропонуємо різноманітні питання і завдання. У рубриці «Перевірте свої знання» наведено питання для усних відповідей. Відповідаючи на них, ви перевіряєте наскільки добре засвоїли теорію. Якщо все в порядку, переходимо до письмових завдань. Для цього є рубрика «Виконайте завдання». Впоралися? Тоді для вас «Додаткові завдання». До речі, вчителі можуть використовувати ці завдання для проведення самостійних робіт у школі, під час роботи в групах або біля дошки, для домашньої роботи. Найцікавіші питання містяться в рубриці «Для допитливих». Ці завдання можуть бути використані для підготовки до олімпіад і вимагати додаткової інформації. Найскладніші, на наш погляд, завдання позначені зірочкою *.
Хімія — безумовно, експериментальна наука. Підривати ми нічого не будемо, але й без цього є багато цікавих дослідів, які ви можете зробити в школі й удома. Опис шкільних дослідів наведено в тексті параграфів, а в рубриці «Домашня лабораторія» — експерименти, які можна проводити самостійно. Звичайно, ніколи не слід забувати про правила техніки безпеки.
Оскільки ми йдемо в ногу з часом, до підручника додали тестові завдання, які ви можете знайти на сайті. Тут є тести, самостійні роботи. Ви можете виконувати їх у режимі он-лайн. Питання і завдання допоможуть учням зрозуміти, наскільки добре засвоєно навчальний матеріал. До речі, відповіді також наведено, так що учні самі зможуть проаналізувати свої знання.
Нарешті слова «від автора». Чому я пишу скрізь «ми», «у нашому підручнику»? Тому що мені в роботі допомагало багато людей, тож праця є колективною. Перш за все це вчителі. Я спілкуюся з педагогами з усієї України, тому намагалася писати так, щоб урахувати всі їхні претензії до попередніх підручників і побажання. Спасибі вам, дорогі вчителі! Спасибі й моїм учням, які своїми запитаннями «підказували», на що слід звернути більшу увагу. Окрема подяка вчителю ліцею № 173 м. Харкова В. Д. Ковальовій, Заслуженому вчителю України. Такі рубрики, як «Додаткові завдання» і «Домашня лабораторія», з'явилися з її допомогою та участю. І, звичайно, весь колектив редакції брав найактивнішу участь у створенні підручника. Спасибі вам!
Отже, дорогі учні, вперед, до вершин знань!
Успіхів усім вам, і нехай у житті допомагає ХІМІЯ!
Автор: admin от 15-09-2016, 12:09, Переглядів: 7706