Народна Освіта » Біологія » Підручник Біологія 8 клас Костильов читати онлайн

НАРОДНА ОСВІТА

Підручник Біологія 8 клас Костильов читати онлайн

Рік видання: 2016

Кількість сторінок: 288

Автори: Костильов О.В., Яценко С.П.


Читати Підручник Біологія 8 Клас Костильов Онлайн

Зміст

Урок 1. Клітини і тканини людського організму

Урок 2. Фізіологічні системи органів

Урок 3. Регуляція функцій людського організму

Урок 4. Збереження здоров’я людини

Урок 5. Харчування та обмін речовин

Урок 6. Харчові потреби людини. Вітаміни

Урок 7. Перетворення речовин та енергії в організмі людини

Урок 8. Загальні уявлення про травлення

Урок 9. Ротова порожнина. Травлення в ротовій порожнині

Урок 10. Травлення у шлунку. Печінка та підшлункова залоза

Урок 11. Травлення у кишечнику

Урок 12. Захворювання органів травної системи

Урок 13. Органи дихальної системи

Урок 14. Газообмін у легенях

Урок 15. Регуляція дихання

Урок 16. Захворювання органів дихальної системи

Урок 17. Внутрішнє середовище. Кров, її склад та функції

Урок 18. Формені елементи крові. Групи крові. Зсідання крові

Урок 19. Будова та функції серця

Урок 20. Система кровообігу. Кровоносні судини

Урок 21. Кровообіг. Лімфообіг

Урок 22. Кровотечі. Перша допомога при кровотечах

Урок 23. Захворювання серцево-судинної системи

Урок 24. Сечоутворення та сечовиділення

Урок 25. Захворювання органів сечовидільної системи

Урок 26. Будова шкіри

Урок 27. Функціонування та гігієна шкіри

Урок 28. Будова і функції опорно-рухової системи. Будова кісток

Урок 29. Будова осьового скелета людини

Урок 30. Будова додаткового скелета людини

Урок 31. Будова і функції скелетних м’язів людини. Робота м’язів

Урок 32. Робота м’язів. Основні групи м’язів

Урок 33. Розвиток опорно-рухової системи

Урок 34. Основні уявлення про нервову систему, її значення

Урок 35. Утворення рефлексів. Будова рефлекторної дуги

Урок 36. Поділ нервової системи на центральну і периферійну частини

Урок 37. Будова і функції спинного мозку

Урок 38. Будова відділів головного мозку

Урок 39. Будова і функції кінцевого мозку

Урок 40. Порушення структури та функцій нервової системи

Урок 41. Загальна характеристика сенсорних систем

Урок 42. Зорова сенсорна система

Урок 43. Сприйняття світла, кольору, відстані

Урок 44. Порушення зору та їх профілактика. Гігієна зору

Урок 45. Слухова сенсорна система. Сприйняття звуків

Урок 46. Смакова та нюхова сенсорні системи. Система рівноваги

Урок 47. Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю

Урок 48. Біологічні основи поведінки людини

Урок 49. Гальмування рефлексів та його значення

Урок 50. Формування вищої нервової діяльності

Урок 51. Мова, свідомість та емоції

Урок 52. Пам’ять

Урок 53. Типи вищої нервовоїдіяльності

Урок 54. Сон і стан бадьорості

Урок 55. Гомеостаз і регуляція функцій організму

Урок 56. Залози внутрішньої секреції: гіпофіз, епіфіз. Їх гормони

Урок 57. Залози внутрішньої секреції

Урок 58. Надниркові, підшлункова та статеві залози. Їх гормони

Урок 59. Вилочкова залоза. Імунна система. Імунітет

Урок 60. Порушення діяльності імунної системи

Урок 61. Будова та функції чоловічої статевої системи

Урок 62. Будова та функції жіночої статевої системи

Урок 63. Запліднення. Внутрішньоутробний розвиток

Урок 64. Постембріональний розвиток

Урок 65. Узагальнення


Шановні учні!

Чудове українське слово «підручник» означає річ, яка завжди під рукою, тобто, таку річ, яка стане у нагоді, щоб дізнатися про те, яку будову мають наші руки і ноги, очі і нирки, шлунок і кишечник. Ви дізнаєтеся про те, як системи регуляції дозволяють нам використовувати своє тіло під час виконання різноманітних функцій та у найрізпомаштнініих умовах існування.

Дізнавшись про різноманітність, поширення, будову та властивості рослин, грибів, тварин, ви готові дізнатися про таємниці людського тіла. Ми сприймаємо як належне те, що у? хребетних тварин, як і у нас з вами, чотири кінцівки з пальцями, пара очей і вух, ніс і рот. Якщо вам доводилось бачити внутрішні органи курки, то ви помітили, що вони такі самі, як і в людини: серце, легені, печінка, шлунок, нирки. Якщо у вашому домі є хатні тварини — пес чи кіт, ви знаєте, що маленьке і лагідне кошеня чи цуценя, яким вони були, на ваших очах за кілька місяців перетворюються па сильного звіра, здатного спілкуватися з вами без слів. То ж не лише у будові, а й у поведінці у пас з ссавцями є багато спільного.

Про то, що поєднує людину з світом тварин і про те, що нас відрізняє, ми дізнаємося, оволодівши інформацією, викладеною у цьому підручнику. Ви дізнаєтеся про те, що таке гомеостаз і яким чином паш організм ефективно функціонує як під час сну, так і під час спортивних змагань. Ви з’ясуєте, що обмін речовин — це не абстрактне поняття, а цілком реальне явище, пов’язане із диханням, споживанням їжі та напоїв. Ви зрозумієте, що таке повітря та їжа дія нашого організму, яким чином і у який спосіб наш організм позбавляється від речовин, які потрібно вивести з організму’ після того, як вони виконали свої функції. Нарешті, ви зрозумієте, що такс вища нервова діяльність і яку роль у регулюванні функцій відіграє ендокринна система. У вашому’ віці неймовірно цікаво дізнатися про таємниці статевих органів. Інформація про репродуктивні органи людини допоможе вам зрозуміти значення цієї системи органів і виробити для себе відповідальне ставлення до неї.

Інформація, наведена у підручнику, розподілена на одинадцять тем та 65 уроків. Кожен урок анонсується коротким змістовним вступом та ключовими словами, які будуть використовуватися під час вивчення конкретного матеріалу. Деякі уроки

передбачають виконання лабораторних робіт, досліджень, дослідницьких практикумів або проектів. Під керівництвом вчителя такі роботи полегшать сприйняття та засвоєння навчального матеріалу.

У кінці кожного уроку пропонуються контрольні питання. Відповідаючи на них, ви можете самостійно контролювати рівень засвоєння знань. Рубрика «Спробуй відповісти» розрахована на допитливих, хто за допомогою вчителів або самотужки використовує додаткову інформацію, пов’язану’ з навчальним матеріалом. Рубрику «Це цікаво знати!» присвячено цікавим фактам та дослідженням людського організму. «Тематичний тестовий контроль — відповідальна процедура, що проводиться після засвоєння кожної теми. Її результати дадуть вам інформацію про рівень засвоєння знань і направлять на подолання проблем, що могли виникнути.

Пізнання самого себе — процес, який супроводжує кожного з нас впродовж усього життя. Давайте почнемо цей процес з будови і функціонування власного організму!

Бажаємо успіхів!

Автори

 

Автор: admin от 4-07-2016, 09:13, посмотрело: 3156