Народна Освіта » Всесвітня Історія » Підручник Всесвітня історія за 7 клас О.І. Пометун, Ю.Б. Малієнко скачати, читати онлайн

НАРОДНА ОСВІТА

Підручник Всесвітня історія за 7 клас О.І. Пометун, Ю.Б. Малієнко скачати, читати онлайн

Підручник Всесвітня історія за 7 клас О.І. Пометун, Ю.Б. Малієнко

Рік видання: 2015

Автори: О. І. Пометун, Ю. Б. Малієнко

Видавництво: Видавничий дім "Освіта"


<pСкачати підручник
Всесвітня історія за 7 клас О.І. Пометун, Ю.Б. МалієнкоVsesvitnja_istorija_7klas_Pometun.pdf [30,04 Mb] (cкачиваний: 258)


Також ви можете читати онлайн підручник з предмету всесвітня історія для учнів сьомих класів Пометун, Малієнко:

Зміст

§ 1. Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу

§ 2. Що і як вивчається в курсі історії Середніх віків

§ 3. Становлення Середньовічної Європи

§ 4. Утворення «варварських королівств». Імперія Карла Великого

§ 5. Візантійська імперія

§ 6. Арабський світ

§ 7. Практичне заняття. Вплив перших середньовічних імперій на європейську історію

§ 8. Середньовічне європейське суспільство

§ 9. Практичне заняття. Життя і традиції рицарів і селян

§ 10. Місто в Середньовіччі

§ 11. Світ середньовічного міста 

§ 12. Практичне заняття. Повсякденне життя людини в Середні віки

§ 13. Практичне заняття. Походи вікінгів і нормандські завоювання. Вільгельм Завойовник

§ 14. Хрестові походи. Взаємовідносини європейського та східного світів

§ 15. Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій

§ 16. Англія та Франція у XII-XV століттях

§ 17. Практичне заняття. Велика хартія вольностей

§ 18. Німеччина та Італія в X—ХV століттях

§ 19. Іспанія та реконкіста

§ 20. Освіта, наукові дослідження та винаходи Середньовіччя

§ 21. Вплив церкви на Середньовічне суспільство

§ 22. Раннє Відродження і гуманізм

§ 23. Практичне заняття. Християнські храми у житті середньовічних європейців

§ 24. Держави центральної та східної Європи в X-XV ст.

§ 25. Новгородська боярська республіка, Александр Невський

§ 26. Московська держава в XII-XV ст.

§ 27. Практичне заняття. Виникнення слов'янської писемності. Кирило і Мефодій

§ 28. Середньовічне суспільство Індії та Китаю

§ 29. Створення Османської імперії. Правління Мехмеда II

 

Повна версія підручника з'явиться на сайті незабаром.


Шановні семикласники!

Цього року ви знову за допомогою фантастичної машини часу, якою керує муза історії Кліо, маєте можливість вирушити в подорож: зі світу Стародавньої історії ви потрапляєте у світ Середньовіччя. А здолати цей шлях допоможе підручник, який ви тримаєте в руках.

Зверніть увагу!

1. Уважно опрацьовуйте матеріал підручника: обов’язково намагайтеся прочитати весь текст параграфа в класі та вдома.

2. Виконуйте в класі завдання та вправи до тексту, вміщені в підручнику поряд із позначкою. Вони містяться перед пунктами параграфа й допоможуть вам зосередитися на головних питаннях змісту під час читання.

3. У підручнику є й завдання під позначкою. Вона означає: ці завдання потрібно виконувати під час або після читання тексту цієї частини параграфа. Працюйте над ними колективно: у парах чи малих групах. Це допоможе не тільки вивчити матеріал, а й отримати навички колективної діяльності та корисного спілкування з однокласниками.

4. Позначка — таку рубрику ви знайдете після кожного параграфа. Надруковані звичайним шрифтом запитання та завдання допоможуть вам повторити зміст параграфа, а завдання, виділені курсивом, є складнішими і спрямовані на перевірку вашого розуміння матеріалу уроку загалом. Працюючи в класі або вдома, намагайтеся виконати всі типи завдань.

5. У підручнику ви зустрінете багато фрагментів історичних джерел Середньовіччя. Опрацьовуючи вміщені тут тексти, обов’язково звертайте увагу на те, коли вони були написані, хто їх автор, до здобутків якого народу вони належать тощо.

6. Під позначкою ви знайдете завдання для роботи вдома, частина з яких передбачає міркування над темою уроку, а також активну пошукову діяльність: відвідування бібліотеки, віртуальні екскурсії чи користування Інтернетом. Перед виконанням домашнього завдання обов’язково повторіть матеріал теми за підручником і дайте відповіді на запитання попередньої рубрики.

7. Рубрика (історичний калейдоскоп) задовольнить вашу допитливість цікавинками з теми уроку, покаже багатогранність історичної епохи, її зв’язок із сучасністю, а рубрика ознайомить з українознавчими компонентами тієї чи іншої теми.

8. Усі важливі положення в тексті виділено певним шрифтом. Прямим жирним шрифтом виділено поняття і дати, які слід запам’ятати тавмітивизначатиіаастосовувати. Допоможутьвам у цьому#визначення в рамках. жирним курсивом позначено найважливіші місця подій та імена історичних діячів, які важливо запам’ятати для розуміння історичної епохи, руху історії. Нарешті, курсивом подані поняття, терміни, які є новими для вас і пов’язані з особливостями країни, що вивчається, періоду тощо. Вони, як правило, пояснені прямо в тексті (на берегах або внизу сторінки) і є важливими для його розуміння.

9. Якщо ви були відсутні на уроці, прочитайте текст параграфа й виконайте завдання та вправи самостійно. Якщо у вас виникли запитання, то не залишайте їх без відповіді: обов’язково обговоріть їх з однокласниками, або поставте їх учителеві.

10. Періодично звертаючись до стрічки часу, з якої починається підручник, ви зможете краще запам’ятати найважливіші події Середньовіччя, а також зрозуміти, що багато подібних явищ і процесів відбувалося одночасно в різних країнах.

11. Бережіть книгу! Усі необхідні помітки в тексті підручника робіть тоненьким олівцем і витирайте після виконання роботи.

Бажаємо вам захопливих уроків! Сподіваємося, що зацікавлення в історії, допитливість і старанність сприятимуть вашому зростанню, успіхам та розумінню навколишнього світу!

З повагою — автори

Автор: admin от 1-01-2016, 14:21, Переглядів: 21682