Народна Освіта » Історія України » Підручник Історія України 5 клас О.І. Пометун, І.А. Костюк, Ю.Б. Малієнко скачати, читати онлайн

НАРОДНА ОСВІТА

Підручник Історія України 5 клас О.І. Пометун, І.А. Костюк, Ю.Б. Малієнко скачати, читати онлайн

Вступ до Історії України 5 клас скачати

Рік видання: 2013

Автори: О.І. Пометун, І.А. Костюк, Ю.Б. Малієнко

Технічна інформація: Пометуи О. І. П55 Історія України (Вступ до історії): підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закладів/О. І. Пометун, І. А. Костюк, Ю. Б. Малієнко. — К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. — 192 с.: іл.

ISBN 978-617-656-203-0.


Скачати Підручник Історія України 5 клас О.І. Пометун:5_iu_p_u_2013.pdf [56,04 Mb] (cкачиваний: 255)


Також ви можете читати онлайн підручник Вступ до Історії України 5 клас О.І. Пометун:

Зміст

§ 1. Що таке історія

§ 2. Як пов’язані історія і час

§ 3. Як пов’язані історія і простір

§ 4. Що таке речові історичні джерела

§ 5. Практичне заняття: Про що можна дізнатись із сімейного фотоальбому

§ 6. Чому писемні джерела важливі для вивчення історії

§ 7. Чому мова є джерелом знань про минуле

§ 8. Що можна дізнатися про минуле з географічних назв

§ 9. Практичне заняття: які назви навколо вас зберігають пам’ять про минуле

§ 10. Про кого розповідає історія

§ 11. Що називають історичними подіями та явищами

§ 12. Як жили давні мешканні України

§ 13. Чим уславилися князі Київської Русі

§ 14. Як українське козацтво прославилось у битвах і походах

§ 15. Якими були місто і село в Україні У 17-18 століттях

§ 16. Як відкриття харківського університету сприяло розвитку української культури

§ 17. Які події називають українською революцією

§ 18. Чому війна залишається в пам’яті українського народу

§ 19. Коли і як утворилася сучасна українська держава

§ 20. Практичне заняття: Про кого і про що розповідає історія рідного краю

§ 21. Чому храми та ікони є пам’ятками історії України

§ 22. Що давні книги та мініатюри розповідають про минуле

§ 23. Яку роль в історії відігравали замки і палаци

§ 24. Які історії можуть розповісти вулиці та площі

§ 25. Чому парки і сади є культурним надбанням України

§ 26. Практичне заняття. Які історичні пам’ятки вашого рідного краю розповідають про минуле

§ 27. Практичне заняття: Уявна подорож історичними місцями України

§ 28. Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України


Шановні п’ятикласники!

Вітаємо вас на порозі цікавих історичних подорожей і відкриттів, що допоможуть вам пізнати історію як предмет, дізнатися, як жили і працювали люди в минулому, як захищали батьківщину та створювали неповторну культуру, зрозуміти зв’язок між народами, історія яких пов’язана з територією України.

Ці знання допоможуть вам стати освіченими людьми і гідними громадянами України.

Умовні позначки

завдання двох типів: на повторення змісту параграфа та на розуміння матеріалу уроку

Історична мозаїка рубрика для допитливих

завдання, що треба виконати на початку уроку

завдання, що треба виконати самостійно або з однокласниками (у парі чи в групі)

завдання, що треба виконати під час або після прочитання пункту параграфа

домашнє завдання

Під час роботи з підручником скористайтеся нашими порадами.

Як працювати в парах та малих групах

Така робота допоможе вам здобути навички співпраці, оволодіти уміннями висловлюватися, уважно слухати і чути одне одного. Після об’єднання у пари чи малі групи ви повинні упродовж короткого часу (3-5 хвилин) виконати завдання та представити результати роботи у класі.

Організуйте свою роботу таким чином:

1.    Прочитайте завдання та інформацію щодо його виконання.

2.    Визначте, хто буде висловлювати свою думку першим.

3.    Висловлюйтеся по черзі, не перебиваючи одне одного.

4.    Прийдіть до спільного висновку.

5.    Визначте, хто буде оголошувати результат роботи, та підготуйтеся до його представлення.

Як взяти участь в обговоренні питання всім класом

Спільне обговорення — це чудова нагода виявити різні позиції щодо певного питання. Для того щоб обговорення теми уроку було цікавим і допомогло вам зрозуміти матеріал, необхідно дотримуватися правил культури ведення обговорення:

1.    Висловлюйтеся по черзі, а не всі одночасно.

2.    Коментуйте запропоновані погляди й ідеї, а не особу, котра їх висловила. Поважайте всі висловлені думки (точки зору).

3.    Будьте активними та намагайтеся заохочувати до участі в обговоренні інших.

У своєму класі ви можете доповнити ці правила, затвердити та дотримуватися їх під час спільної роботи.

Бажаємо вам захопливих уроків!

З повагою, автори!

Категорія: Історія України

Автор: admin от 10-02-2014, 03:54, Переглядів: 37692