Алгебра » Страница 2 » Народна Освіта





Урок 6. Застосування різних способів доведення тотожностей

Автор: admin от 29-01-2017, 09:16, переглянуло: 236

Мета уроку: удосконалити вміння застосовувати способи доведення тотожностей до розв'язування задач; розвивати вміння проводити аналогії, порівняння; виховувати наполегливість, самостійність.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 5. Доведення тотожностей

Автор: admin от 29-01-2017, 09:15, переглянуло: 324

Мета уроку: домогтися розуміння, що означає довести тотожність, засвоєння методів доведення тотожностей, сформувати вміння доводити тотожності; розвивати логічне мислення, творчі здібності, кмітливість; виховувати упевненість у власних силах.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 4. Тотожність. Тотожні перетворення виразу

Автор: admin от 29-01-2017, 09:11, переглянуло: 422

Мета уроку: сформувати поняття тотожності, тотожних перетворень виразів, формувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають застосування цих понять, виконувати тотожні перетворення виразів; розвивати навички самоконтролю, логічне мислення, пам'ять; виховувати працьовитість, наполегливість.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 3. Розв'язування задач на складання виразів зі змінними та знаходження їх числових значень

Автор: admin от 29-01-2017, 09:06, переглянуло: 399

Мета уроку: удосконалити вміння складати числові вирази за умовою задачі та знаходити числові значення виразів при заданих значеннях змінних; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уміння самооргані-зовуватися, відповідальність.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 2. Числове значення виразу

Автор: admin от 29-01-2017, 09:04, переглянуло: 501

Мета уроку: сформувати поняття числового значення виразу зі змінними, домогтися розуміння, що числове значення виразу зі змінними залежить від значення змінних, сформувати вміння знаходити значення виразу при заданих значеннях змінних; розвивати культуру математичного мовлення й записів; виховувати наполегливість, працьовитість.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 15. Многочлен. Подібні члени многочленів та їх зведення

Автор: admin от 29-01-2017, 09:25, переглянуло: 347

Мета уроку: сформувати поняття многочлена, подібних членів многочлена; сформувати вміння зводити подібні члени многочлена; розвивати уміння робити висновки; виховувати зацікавленість у пізнанні нового, акуратність.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 14. Контрольна робота № 1

Автор: admin от 29-01-2017, 09:25, переглянуло: 314

Мета уроку: перевірити рівень засвоєння знань учнів з теми «Вирази зі змінними.

Степінь з натуральним показником. Одночлени», розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати самостійність, відповідальність. Очікувані результати: учні повинні продемонструвати вміння самостійно застосовувати знання, набуті під час вивчення теми, до розв'язування задач.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 13. Підсумковий урок з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»

Автор: admin от 29-01-2017, 09:24, переглянуло: 284

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени»; підготувати учнів до написання контрольної роботи; розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 12. Розв'язування задач, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів

Автор: admin от 29-01-2017, 09:22, переглянуло: 235

Мета уроку: удосконалити вміння виконувати піднесення одночленів до степеня та множення одночленів, розв'язувати задачі, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів; розвивати кмітливість, навички самоконтролю; виховувати активність.

Категорія: Математика » Алгебра

 


Урок 11. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів

Автор: admin от 29-01-2017, 09:21, переглянуло: 236

Мета уроку: домогтися засвоєння правил піднесення одночленів до степеня та множення одночленів; сформувати вміння виконувати піднесення одночленів до степеня та множення одночленів; розвивати вміння проводити аналогії; виховувати уміння самоорганізовуватися.

Категорія: Математика » Алгебра