Дійсні типи даних
Даними дійсних типів можуть бути будь-які дійсні числа із певного діапазону. Вони займають у пам’яті комп’ютера від 4 до 10 байтів. Характеристики деяких дійсних типів.
Автор: admin от 7-10-2016, 22:29, переглянуло: 3732
Дійсні типи даних
Даними дійсних типів можуть бути будь-які дійсні числа із певного діапазону. Вони займають у пам’яті комп’ютера від 4 до 10 байтів. Характеристики деяких дійсних типів.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 22:28, переглянуло: 3816
Цілі типи даних
Дані цілих типів — це цілі числа, які можуть використовуватися в арифметичних виразах і займають у пам’яті комп’ютера від 1 до 8 байтів. Характеристики деяких цілих типів.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 22:28, переглянуло: 8001
Для введення даних користувачем і виведення результатів роботи програми використовують компонент Edit (рис. 28.1), що являє собою однорядкове текстове поле.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 22:27, переглянуло: 6299
Комп’ютер як виконавець опрацьовує дані за певною програмою. Окремий інформаційний об’єкт, наприклад число, символ, називають величиною. З курсу фізики та математики ви вже знайомі з такими величинами, як швидкість руху, відстань та ін., знаєте, що вони бувають сталими і змінними. Величина, що характеризує стан деякого об’єкта, є базовим поняттям математичних і природничих наук. Усі дії в програмуванні виконуються з певними величинами.
Будь-яка величина, яку опрацьовує програма, займає певне місце в пам’яті комп’ютера. Значення величини — це дані, що зберігаються в цих комірках пам’яті.
1. Під час вивчення яких навчальних предметів ви зустрічалися з поняттям величини?
2. Наведіть приклади величин.
3. Які бувають величини?
4. Як комп’ютер опрацьовує величини?
У цьому розділі ви дізнаєтеся про алгоритми роботи з об'єктами, типи величин та алгоритми їх опрацювання.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 22:27, переглянуло: 6211
Компілятор створює виконуваний файл лише в тому випадку, коли текст не містить помилок. Більшість помилок, які виявляються під час компіляції програми, є синтаксичними. Це помилки в написанні або розміщенні ключових слів та інших елементів коду. При виявленні помилок курсор встановлюється біля першого оператора з помилкою.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 22:26, переглянуло: 7686
Етапи створення елемента керування
Як ви вже знаєте, елементи керування — це візуальні компоненти, кожен із яких має певний набір властивостей і методів. Елементи керування — це «будівельні блоки»: ви берете їх з Палітри компонентів і переносите на форму для створення графічного інтерфейсу користувача програми. Графічний інтерфейс дозволяє організувати діалог людини і комп’ютера.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 22:25, переглянуло: 6123
Вивчення середовища програмування Lazarus ви почали зі знайомства з формою. Як і будь-який об’єкт, форма має властивості. Властивостями форми є заголовок, висота, ширина, місце розташування, колір фону тощо. У середовищі програмування Lazarus для форми встановлені типові значення властивостей.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 20:27, переглянуло: 3359
Складові мови програмування
Основними складовими будь-якої мови програмування є алфавіт, синтаксис і семантика.
Алфавіт мови програмування — це набір символів, які можуть використовуватися під час створення програм.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 20:26, переглянуло: 7930
Для розв’язання конкретних задач користувача існує багато прикладних програм (застосунків). Прикладна програма, як правило, складається з багатьох файлів, кожен з яких має певне призначення. Набір файлів у певному середовищі програмування, необхідних для створення прикладної програми, називають проектом.
Категорія: Інформатика
Автор: admin от 7-10-2016, 20:26, переглянуло: 5990
У 5-7 класах ви знайомились із алгоритмами і складали програми в навчальному програмному середовищі.
Алгоритм — це чітко визначена послідовність команд для розв’язування певної задачі. Алгоритми можна подавати словесним і графічним способами, а також у вигляді програми, записаної певною мовою програмування.
Мова програмування — це штучна мова, яка являє собою систему позначень і правил для запису алгоритмів у формі, придатній для їх виконання на комп’ютері.
Для зручної розробки програм існують спеціальні засоби створення — системи програмування.
1. Що таке програма?
2. Що таке програмування?
3. Що таке мова програмування?
4. З якими мовами програмування ви вже знайомі?
5. Що таке система програмування?
Опрацювавши цей розділ, ви навчитеся створювати програми з цікавим інтерфейсом, використовуючи широкі можливості середовища з візуальним конструктором інтерфейсу користувача.
Категорія: Інформатика