Урок 12. Розв'язування задач, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів
Мета уроку: удосконалити вміння виконувати піднесення одночленів до степеня та множення одночленів, розв'язувати задачі, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів; розвивати кмітливість, навички самоконтролю; виховувати активність.
Очікувані результати: учні повинні вміти розв'язувати задачі, які передбачають піднесення одночленів до степеня та множення одночленів.
Основні поняття: одночлен, значення одночлена, степінь одночлена.
Обладнання: підручник, роздавальні матеріали.
Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.
Хід уроку
I. організаційний етап
II. перевірка домашнього завдання
Тестові завдання
Варіант 1
Позначте правильну, на вашу думку, відповідь. 1. Виконайте множення:
2. Виконайте піднесення до степеня:
Варіант 2
Позначте правильну, на вашу думку, відповідь. 1. Виконайте множення:
2. Виконайте піднесення до степеня:
[Учні здійснюють самоперевірку за готовими відповідями, заздалегідь підготовленими вчителем.]
Відповіді
Варіант 1.1 — Б. 2 — А.
Варіант 2. 1 — Г. 2 — Б.
III. актуалізація опорних знань
Виконання усних вправ
1. Подайте у вигляді квадрата число:
3. Подайте у вигляді куба число:
4. Подайте у вигляді куба вираз:
IV. формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Дьордь Пойа, відомий угорський, швейцарський і американський математик, автор багатьох книг про те, як люди розв’язують задачі і як навчитися розв’язувати задачі, писав: «Розв’язання будь-якої простої, але не зовсім стандартної математичної задачі може вимагати деякого напруження, зате натомість дає нам відчути тріумф відкриття». Сьогодні ми будемо удосконалювати вміння виконувати множення одночленів і піднесення одночленів до степеня, розв’язуватимемо не зовсім стандартні математичні задачі, сподіваючись, що це допоможе нам відчути тріумф відкриття.
V. удосконалення вмінь і навичок
виконання усних вправ
1. Спростіть вираз:
2. Замініть зірочку одночленом так, щоб утворена рівність була тотожністю:
Колективне виконання завдань під керівництвом учителя
1. Подайте у вигляді одночлена стандартного вигляду:
2. Подайте у вигляді квадрата одночлена вираз:
4. Обчисліть значення виразу:
Самостійна робота
Варіант 1 1. Виконайте множення одночленів:
2. Спростіть вираз:
Подайте через р значення виразу:
3. Відомо, що
Варіант 2
1. Виконайте множення одночленів:
2. Спростіть вираз:
Подайте через к значення виразу:
3. Відомо, що
[Учитель збирає учнівські зошити на перевірку та відповідає на запитання.]
Відповіді
V!. підбиття підсумків уроку
Бліц-опитування
Чи можливо подати у вигляді квадрата одночлена вираз:
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Індивідуально.
Обчисліть у найзручніший спосіб значення виразу
Це матеріал з посібника Майстер-клас з Алгебри за 7 клас Кушнір
Автор: admin от 29-01-2017, 09:22, Переглядів: 2551