Урок 9. Застосування властивостей степеня з натуральним показником до розв'язування задач » Народна Освіта


Народна Освіта » Математика » Алгебра » Урок 9. Застосування властивостей степеня з натуральним показником до розв'язування задач






Урок 9. Застосування властивостей степеня з натуральним показником до розв'язування задач

Мета уроку: сформувати вміння застосовувати властивості степеня з натуральним показником до розв'язування задач; розвивати культуру математичного мовлення й записів; виховувати наполегливість, скрупульозність.

Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати властивості степенів до розв'язування задач.

Основні поняття: степінь, основа і показник степеня, дії зі степенями.

Обладнання: підручник, роздавальні матеріали.

Тип уроку: застосування знань і вмінь.

Хід уроку

I. організаційний етап

 

II. перевірка домашнього завдання

 

Тестові завдання

Варіант 1

 

Позначте правильну, на вашу думку, відповідь.

7 2

1. Подайте добуток 8 • 8 у вигляді степеня.

 

2. Подайте частку 915:95 у вигляді степеня.

 

 

3. Піднесіть до степеня степінь

 

 

4. Піднесіть до степеня добуток

 

Варіант 2

Позначте правильну, на вашу думку, відповідь. 1. Подайте добуток 96 • 92 у вигляді степеня.

 

2. Подайте частку 712:73 у вигляді степеня.

 

 

3. Піднесіть до степеня степінь

 

 

4. Піднесіть до степеня добуток

 

[Учні здійснюють самоперевірку за відповідями, заздалегідь підготовленими вчителем.]

Відповіді

Варіант 1.1 — В. 2 — Б. 3 — Г. 4 — В.

Варіант 2. 1 — А. 2 — Г. 3 — В. 4 — Б.

III. актуалізація опорних знань

Виконання усних вправ

1. Подайте у вигляді степеня з основою 2 число:

 

2. Враховуючи, що 10 = 2 • 5 , подайте у вигляді добутку степенів:

 

IV. формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

Як ви вважаєте, для чого ми вивчили властивості степеня з натуральним показником? (Учні висловлюють припущення.) Ви добре знаєте, що будь-які правила потрібно не тільки знати, а й вміти застосовувати. Сьогодні на уроці ми будемо застосовувати властивості степеня і правила дій зі степенями до розв’язування задач.

V. застосування знань і вмінь

Виконання усних вправ

1. Використовуючи правила множення і ділення степенів спростіть вираз:

 

2. Порівняйте з нулем значення виразу:

 

Колективне виконання завдань під керівництвом учителя

1. Подайте у вигляді степеня з основою х:

 

2. Подайте у вигляді степеня добуток:

 

3. Спростіть вираз:

 

4. Знайдіть значення виразу:

 

5. Знайдіть значення виразу:

 

Самостійна робота

Варіант 1

1. Виконайте дії:

 

2. Спростіть вираз

 

3. Обчисліть:

 

1. Виконайте дії:

 

2. Спростіть вираз

 

3. Обчисліть:

[Учитель збирає учнівські зошити на перевірку та відповідає на запитання.]

Відповіді

V!. підбиття підсумків уроку

 

Бліц-опитування

1. Замініть зірочку таким виразом, щоб виконувалася рівність:

 

2. Придумайте який-небудь вираз зі змінною х, у результаті перетворення якого отримаємо вираз:

 

VM. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Індивідуально.

Враховуючи, що п — натуральне число, більше за 1, спростіть вираз

 

Це матеріал з посібника Майстер-клас з Алгебри за 7 клас Кушнір

 

Категорія: Математика » Алгебра

Автор: admin от 29-01-2017, 09:18, посмотрело: 188