Народна Освіта » Всесвітня Історія » Підручник Всесвітня історія за 7 клас І. Я. Щупак скачати, читати онлайн

НАРОДНА ОСВІТА

Підручник Всесвітня історія за 7 клас І. Я. Щупак скачати, читати онлайн

Підручник Всесвітня історія за 7 клас І. Я. Щупак

Рік видання: 2015

Автор: І. Я. Щупак

Видавництво: "Світоч"


Скачати підручник
всесвітня історія за 7 клас І. Я. Щупак7_vi_shch_2015_ua.pdf [27,79 Mb] (cкачиваний: 145)


Також ви можете читати онлайн даний підручник:

Зміст

§ 1. Цивілізаційна спадщина стародавнього світу

§ 2. Середньовіччя як епоха розвитку людства

§ 3. Велике переселення народів

§ 4. Утворення «варварських королівств»

§ 5. Франкська імперія

§ 6. Візантійська імперія

§ 7. Виникнення ісламу та арабський халіфат

§ 8. Середньовічне суспільство та християнська церква

§ 9. Практичне заняття. Рицарські традиції. Замки

 

Повна версія підручника з'явиться на сайті незабаром.


Шановні семикласники!

Кожному з вас відомі історії про сміливих вікінгів і відважних рицарів, могутніх королів і загадковихучених-алхіміків. У фільмах, книжках, комп’ютерних іграх ви зустрічались із таємницями середньовічних замків і бібліотек, величчю християнських храмів і мусульманських мечетей. Усе це стосується світу Середньовіччя, який відображений на сторінках цього підручника.

Ви вже маєте досвід роботи з підручником історії, коли в шостому класі вивчали Стародавній світ. Тому сподіваємося, що під час роботи з цією книжкою у вас не виникатиме труднощів. Натомість буде задоволення від пізнання захоплюючого світу історії.

У підручнику, який ви зараз читаєте, є свої особливості змісту.

Передусім, ми прагнули показати зв’язок подій минулого із сьогоденням, адже історія живе поруч із нами. Тому в ілюстраціях подій, що відбувалися в епоху Середньовіччя, відтворено їх сліди, які залишилися до сьогодні. Згадуючи тодішні міста, ми наводимо їх теперішні назви й інформуємо, які з них є столицями сучасних держав. Народи та їхні мови, країни та географічні назви, література та мистецтво Середньовіччя є частиною нашого теперішнього життя, про що ви пересвідчитеся, навчаючись за цим підручником.

Описуючи історії інших країн, важливо простежити їх взаємозв’язок з подіями в Україні. Адже слов’янські предки українців брали участь у міжнародній торгівлі й війнах, у господарських зв’язках і культурному обміні. Доля слов’ян на українській землі перетиналася з діяннями правителів європейських країн та азійських народів. Тому, наприклад, говорячи про середньовічні замки, ми згадуємо їх в англійському Лідсі та в українському місті Кам’янець-Подільськ. Показуємо міську ратушу в австрійському Відні та в Чернівцях, що на Буковині, тощо. Деяким із вас пощастило жити в місцях, пов’язаних із цікавими подіями середньовічного минулого. Тож ви зможете доповнити текст підручника тими відомостями, про які змогли дізнатися від своїх рідних, з книжок чи відвідавши місцеві музеї.

Як працювати з підручником

Підручник — це не просто книжка для читання, а особливий інструмент для навчання, яким треба правильно користуватися. Ви вже знаєте, як читати основний текст підручника, як працювати з історичними документами й картами, відповідати на запитання після параграфа.

Навчальний матеріал нашого підручника розподілений на теми (мандрівки) й параграфи, у кожному з яких для зручності виділені окремі пункти.

Деякі теми шкільна програма рекомендує вивчати через практичні заняття. Вони передбачають самостійну роботу учнів над текстами підручника й додатковим матеріалом, який можна знайти в бібліотеці та в інтернет-мережі. Ваш вчитель історії на практичних заняттях виступатиме як консультант.

Перед кожним новим параграфом наведено питання на повторення вивченого вами раніше. Вони допоможуть пригадати те, що полегшить вам ознайомлення з новим матеріалом.

Важливі поняття та нові слова, які треба зрозуміти й запам’ятати, виділено в спеціальних «записках з монеткою» поряд із основним текстом. Усі ці поняття зібрані також у словнику, вміщеному в кінці підручника.

Дати для запам’ятовування, які допоможуть вам зрозуміти історію, виділені в тексті. Вони також повторюються після кожного параграфа і подані на прикінцевих сторінках підручника — у списку дат.

У рубриці «Мовою документів» наведено історичні джерела, які доповнюють картину історичних подій. Учитель історії допоможе вам навчитися критично оцінювати ці історичні документи.

Зверніть увагу на рубрику підручника під назвою «Жива історія: документи, особистості, цікаві подробиці». Тут подано невеличкі фрагменти історичних документів і думки істориків, історичні цікавинки й легенди. Наведені в цій рубриці історичні подробиці «оживляють» зміст, наповнюють його цікавими і важливими деталями.

Варто уважно переглядати ілюстрації підручника, які не просто доповнюють текст, а й інколи подають пізнавальну інформацію. Запитання до деяких ілюстрацій допоможуть вам помітити важливі ознаки, характерні для історичних подій та явищ.

Звичайно, історичну книжку не можна уявити без карт, які є і в цьому підручнику. Для виконання деяких завдань вам знадобляться і шкільні атласи з історії.

Питання та завдання після кожного параграфа спрямовані на систематизацію нового матеріалу, який ви вивчили на уроці. Певні питання варто обговорити з однокласниками, розділившись на групи. Складніші — потребуватимуть вашої творчої роботи, використання додаткової інформації. Ці питання насамперед передбачені для тих, хто особливо цікавиться історією.

Отже, пропонуємо вам поринути у світ Середньовіччя. Це не тільки важливо для розуміння сьогодення, а й неймовірно цікаво.

Бажаємо вам успіхів!

Автор: admin от 21-08-2015, 02:42, Переглядів: 6393